کد خبر : 210548
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 12:46

انتخاب سینک و شیر آزمایشگاهی مناسب

انتخاب سینک و شیر آزمایشگاهی مناسب

هنگام انتخاب سینک و شیرآلات آزمایشگاهی، بسیار مهم است که طیف وسیعی از ویژگی ها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آن نوع از سینک و شیر آلات نیازهای خاص محیط آزمایشگاه شما را برآورده می کنند. سینک و شیر آب و گاز مناسب می توانند به فضای کاری کارآمدتر کمک کنند،

هنگام انتخاب سینک و شیرآلات آزمایشگاهی، بسیار مهم است که طیف وسیعی از ویژگی ها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که آن نوع از سینک و شیر آلات نیازهای خاص محیط آزمایشگاه شما را برآورده می کنند. سینک و شیر آب و گاز مناسب می توانند به فضای کاری کارآمدتر کمک کنند، به ویژه در محیط هایی که خاصیت ضد اسیدی ضروری است و با مواد شیمیایی و اسیدی گوناگون کار انجام می شود.

سینک های آزمایشگاهی ضد اسید رزینی اپوکسی و پلیمری

سینک های آزمایشگاهی ساخته شده از رزین و پلیمر مزایای منحصر به فردی دارند که آن ها را برای محیط هایی که در آن مقاومت در برابر اسید ضروری است و با مواد شیمیایی سر و کار دارند مناسب می کند. این سینک ها به دلیل دوام و مقاومت استثنایی که دارند پر کاربرد و پر استفاده هستند و این ویژگی در این نوع از سینک های آزمایشگاهی آن ها را برای کار با مواد شیمیایی و مواد مختلف بدون آسیب دیدن و ایجاد خوردگی در سینک پس از استفاده ایده آل می کند.

سینک های رزین اپوکسی ضد اسید در برابر مواد شیمیایی خورنده و دماهای شدید بسیار مقاوم هستند. از طرف دیگر سینک های پلی پروپیلن دوام و مقاومت در برابر ضربه دارند و آن ها را به گزینه ای مناسب برای آزمایشگاه هایی تبدیل می کند که نیاز به سینک محکم و بادوام دارند.

سینک های آزمایشگاهی ضد اسید رزینی و پلیمری در ابعاد ۶۰ در ۴۵، ۴۵ در ۴۵، ۳۰ در ۱۵ و ۲۳ در ۱۷ موجود هستند و می توانید متناسب با نیازتان و براساس محل نصب سینک آن را از فروشگاه رویان ایران تهیه نمایید.

ویژگی ها سینک های آزمایشگاهی ضد اسید رزین اپوکسی

سینک های رزین اپوکسی به دلیل دوام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی مختلف یک انتخاب ایده آل برای آزمایشگاه ها هستند. این باعث می شود که آن ها برای آزمایشگاه هایی که به طور منظم با مواد اسیدی کار می کنند گزینه ای عالی باشد. 

ویژگی سینک های آزمایشگاهی ضد اسید پلی پروپیلن

سینک های ضد اسید پلی پروپیلن یکی دیگر از انواع سینک های آزمایشگاهی هستند. این سینک ها از نوعی پلیمر ترموپلاستیک ساخته شده اند که به دلیل مقاومت شیمیایی و دوام آن پرکاربرد هستند. مانند سینک های رزین اپوکسی، سینک های پلی پروپیلن نیز ضد اسید و غیر متخلخل هستند، که نگهداری و تمیز کردن آن ها را آسان می کند. سینک های پلی پروپیلن سبک وزن هستند و به راحتی نصب می شوند و این مورد آن ها را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند. علاوه بر این، سینک های پلی پروپیلن در برابر حرارت و ضربه بسیار مقاوم هستند. 

ویژگی های شیرهای آب و گاز رومیزی

شیرهای آب و گاز رومیزی برای دسترسی آسان به آب در محیط های آزمایشگاهی طراحی شده اند. آن ها معمولاً روی سکوهای آزمایشگاهی نصب می شوند. در واقع به محققان این امکان را می دهند که به سرعت و در صورت نیاز به منبع انتشار گاز و جریان آب دسترسی داشته باشند. 

E:\royaniran\1\تصویر مقالات\شیر آب\-5769357001405612448_1211.jpg

بررسی شیر آب تک و مخلوط

شیرهای تکی، ساده هستند و بسته به نیاز آزمایشگاه و محقق تنها آب سرد و یا گرم را تامین می کنند. از سوی دیگر، شیرآلات مخلوط، دسترسی آسان محققان به آب سرد و گرم را در یک شیر فراهم می کنند. 

ویژگی های شیرهای گاز و آب زیر شلفی

شیرهای زیر شلفی نوع دیگری از شیرهای آب و گاز هستند که در میزهای وسط آزمایشگاه ها و شلف ها نصب می شوند. 

شیرهایی که زیر هود شیمی استفاده می شوند نیز دارای یک شیر کنترل روی بدنه هود و نازل های آب و گاز دیواری، در قسمت داخلی هود هستند. یک کاپ سینک ضد اسید پلی پروپیلنی یا رزین اپوکسی نیز زیر نازل آب نصب می شود. 

نکات کلیدی هنگام خرید شیرآلات آزمایشگاهی

هنگام انتخاب نوع شیرآلات آب و گاز برای آزمایشگاه ، توجه به ویژگی های کلیدی مانند دوام، مقاومت در برابر خوردگی، نوع طراحی شیر و سهولت کار با آن ضروری است. برای اطمینان از طول عمر و ایمنی، شیرهایی را انتخاب کنید که از مواد با کیفیت بالا مانند فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

شیرهای آب و گاز آزمایشگاهی به همراه سینک ضد اسید، اجزای جدایی ناپذیر یک محیط آزمایشگاهی ایمن و کارآمد هستند. شما می توانید بسته به فضای آزمایشگاهی و نیاز خود شیر آب، گاز و سینک ضد اسید آزمایشگاهی مناسب را خریداری کنید. حتما قبل از خرید به جنس شیرآلات و سینک آزمایشگاهی، ساختار آن ها و مکان مناسب برای نصب آن ها توجه لازم را داشته باشید. شیرهای آب و گاز در انواع زیر شلفی، رومیزی، دیواری و سینک های ضد اسید بزرگ و متوسط جهت سکوهای شست و شو و کاپ سینک های کوچک برای نصب زیر هود شیمی و شلف ها در بازار موجود هستند. برای اطمینان از کیفیت این محصولات حتما از فروشگاه های معتبر تجهیزات آزمایشگاهی خرید نمایید. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تجهیزات آتش نشانی ساختمان

خرید صندلی پزشکی

خرید عمده لباس

مبل راحتی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

طراحی سایت در مشهد

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

پراپ

امداد خودرو همدان

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

صندلی اداری

زيرنويس

سم سوسک کش ریپلزال

جوراب واریس پا

خرید ویلا تهراندشت

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

بهترین تلویزیون سونی/سونی x80l

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر