کد خبر : 210600
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 23:33

چگونه شرکت حسابداری تاسیس کنیم

چگونه شرکت حسابداری تاسیس کنیم

فرقی نمی‌کند که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید یا سال‌ها در یک شرکت یا بخش حسابداری کار می‌کنید، شرط می‌بندم که به این فکر کرده‌اید که رئیس خودتان باشید. هنگام بررسی چگونگی راه اندازی یک تجارت حسابداری باید موارد زیادی را در نظر گرفت. بیایید مراحل و اشتباهات لازم را برای اجتناب از آن بررسی

فرقی نمی‌کند که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اید یا سال‌ها در یک شرکت یا بخش حسابداری کار می‌کنید، شرط می‌بندم که به این فکر کرده‌اید که رئیس خودتان باشید. هنگام بررسی چگونگی راه اندازی یک تجارت حسابداری باید موارد زیادی را در نظر گرفت. بیایید مراحل و اشتباهات لازم را برای اجتناب از آن بررسی کنیم.

راه اندازی یک تجارت حسابداری فرصتی را برای ترسیم دوره حرفه ای خود و لذت بردن از انعطاف پذیری و کنترل خوداشتغالی ارائه می دهد. البته، تحقیقات و کار زیادی در این فرآیند وجود دارد. هنگام تصمیم گیری در حین انجام اقداماتی برای شروع کسب و کار حسابداری خود، می خواهید کاملاً آگاه باشید. همینطور شما باید تسلط به نرم افزار حسابداری سپیدار ، هلو و پارسیان و تمامی نرم افزار های حسابداری را داشته باشید.

چگونه شرکت حسابداری تاسیس کنیم

۷ مرحله برای راه اندازی کسب و کار و شرکت حسابداری

۱- نام تجاری را انتخاب کنید

به نظر می رسد این تصمیم آسانی باشد، اما انتخاب نام کسب و کار شما بسیار مورد توجه است. این چیزی است که مشتریان با نام تجاری شما مرتبط می‌کنند و در هر بخش از محتوای بازاریابی و ارتباطاتی که تولید می‌کنید وجود خواهد داشت. برخی از صاحبان کسب و کار انتخاب می کنند نام و نام خانوادگی خود را در نام تجاری خود بگنجانند .

۲- یک نوع نهاد تجاری را انتخاب کنید و کسب و کار جدید خود را ثبت کنید

ساختار کسب و کار پیامدهای قانونی و مالیاتی برای یک تجارت حسابداری دارد. کسب و کارهای حسابداری تک نفره و شرکت های کوچک اغلب انتخاب می کنند که یک شرکت با مسئولیت محدود تشکیل دهند . در صورت شروع یک تجارت حسابداری با بیش از یک مالک، حسابداران اغلب ساختار مشارکت با مسئولیت محدود را در نظر می گیرند . همه اینها درجاتی از حمایت از مسئولیت را برای صاحب کسب و کار ارائه می دهند زیرا آنها یک نهاد حقوقی جداگانه در نظر گرفته می شوند.

۳- برای شماره شناسایی کارفرما درخواست دهید

یک شماره شناسایی کارفرما که شماره شناسه مالیاتی نیز نامیده می شود ، کسب و کار شما را برای اهداف تشکیل پرونده و گزارش مالیاتی شناسایی می کند. مشاغلی که کارمند دارند یا به عنوان یک شرکت یا شراکت فعالیت می کنند باید دریافت کنند.

۴. مجوزها و مجوزهای تجاری لازم را دریافت کنید

حسابداران رسمی باید یک آزمون CPA را بگذرانند تا واجد شرایط گواهی CPA و مجوز فعالیت باشند. همچنین، اتحادیه قبل از اینکه به کسی اجازه ارائه خدمات به عنوان CPA را بدهند، مجموعه ای از الزامات تحصیلی و تجربه خاص خود را دارند.

۵- یک حساب بانکی تجاری باز کنید

به‌عنوان یک حرفه‌ای حسابداری، این را قبلاً می‌دانید، اما فکر می‌کنم اهمیت جدا نگه داشتن امور مالی شخصی و تجاری برای اهداف قانونی و مالیاتی ارزش دارد.

۶- از کسب و کار خود با بیمه محافظت کنید

تشکیل یک نهاد تجاری رسمی مسئولیت مالک مربوط به بدهی و دعاوی تجاری را محدود می کند، اما اگر در نتیجه اقدامات خود شخص علیه مالک کسب و کار اقدام شود، از دارایی های شخصی محافظت نمی کند. یک بیمه نامه می تواند محافظت بیشتری ایجاد کند و آرامش خاطر را به ارمغان بیاورد. یک نماینده بیمه آگاه و معتبر که نیازهای مشاغل در صنعت خدمات مالی را درک می کند می تواند شما را در انواع سیاست هایی که ممکن است مناسب باشند راهنمایی کند.

۷- مسئولیت های تطابق کسب و کار خود را در تقویم خود قرار دهید

پس از شروع یک کسب و کار حسابداری، الزامات مستمری وجود دارد که باید برای ماندن در موقعیت خوب نزد شهر ها برآورده شود.

تاسیس شرکت حسابداری

۵ اشتباهی که هنگام راه اندازی کسب و کار باید از آنها اجتناب کنید

همانطور که در مورد چگونگی راه اندازی یک تجارت حسابداری پیمایش می کنید، ممکن است در مورد مشکلات احتمالی که در قلمرو به وجود می آید تعجب کنید.

۱- عجله در انتخاب نوع نهاد تجاری

یک تصمیم عجولانه ممکن است اثرات حقوقی و مالی منفی بر شرکت داشته باشد.

۲- دست کم گرفتن بودجه مورد نیاز برای عبور از زمان های کند

کسب‌وکارهای حسابداری مانند سایر کسب‌وکارها دارای زمان‌های کارکرد و توقف هستند. همانطور که می دانید، صنعت نسبتاً چرخشی است (به زمان مالیات فکر کنید!). راه اندازی یک کسب و کار حسابداری بدون تضمین موفقیت است. ایجاد پایگاهی از مشتریان و به دست آوردن جریان کاری ثابت ممکن است مدتی طول بکشد. برای به حداقل رساندن استرس ناشی از مسائل مالی، سرمایه کافی در دسترس داشته باشید تا زمانی که کسب و کار کند است یا با هزینه‌های غیرمنتظره مواجه می‌شوید، دوباره از آن استفاده کنید. مقدار مورد نیاز شما به عوامل مختلفی بستگی دارد .

۳- داشتن یک طرز فکر ساختن-آن-و-آنها-آیند

رقابت در یک حوزه شلوغ از شرکت های حسابداری به چیزی بیش از وجود نیاز دارد. سطح خدمات و تخصص شما ممکن است نسبت به سایرین در منطقه شما برتر باشد، اما باید راه هایی برای برقراری ارتباط و افزایش آگاهی از ارزش خود بیابید. فرصت هایی برای ایجاد روابط با دیگر رهبران کسب و کار و اعضای جامعه پیدا کنید. مشارکت در سازمان‌هایی مانند اتاق‌های بازرگانی محلی، باشگاه‌های حسابداری و سایر گروه‌های شبکه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا نامی برای خود ایجاد کنید و اعتماد ایجاد کنید. برای اعتماد سازی سعی کنید در کار با نرم افزار سپیدار سیستم ، هلو ، نرم افزار سپیدار در اصفهان و تمامی نرم افزار ها تسلط داشته باشید.

استفاده از قدرت دهان به دهان اینترنت می تواند به ساخت برند شما نیز کمک کند.

  • یک وب سایت سازگار با موبایل که از بهترین شیوه ها در سئوی محلی برای حسابداران پیروی می کند
  • رسانه های اجتماعی (لینکدین، فیس بوک، توییتر و غیره)
  • وب سایت ها را مرور کنید نمایه های محلی Google مهمترین آنها هستند

۴- نادیده گرفتن فرصت ها برای اهرم هم افزایی با سایر مشاغل

اگرچه وسوسه انگیز است که به ذهنیت «بقای بهترین ها» بروید، حسابداران می توانند از مشارکت با کسب و کارها در زمینه های مکمل و حتی با رقبای مستقیم سود ببرند. وکلا، حسابداران، مشاوران مبلمان اداری، مربیان تجاری و سایر حسابداران ممکن است منابع مناسبی برای ارجاعات باشند. ممکن است با خود فکر کنید،

۵ – ارائه مدارک انطباق که دارای خطا یا تأخیر هستند

همانطور که قبلاً اشاره کردم، پرونده های انطباق مداوم و سایر مسئولیت ها باید به طور دقیق و به موقع انجام شوند تا یک کسب و کار در وضعیت خوبی باقی بماند. هنگامی که صاحبان مشاغل در ارسال پرونده به جزئیات توجه نمی کنند یا پاهای خود را به تعویق می اندازند، ممکن است با جریمه و حتی تعلیق کسب و کار خود مواجه شوند.

چه ساختار قانونی را برای فعالیت حسابداری خود انتخاب کنم؟

پس از تصمیم به شروع فعالیت حسابداری خود، باید در نظر بگیرید که ساختار قانونی شما چگونه خواهد بود – آیا به عنوان یک لیست طولانی از فعالیت های انطباق وجود دارد که باید قبل از راه اندازی در نظر گرفته و انجام دهید و شرکت ها از تصمیم شما برای شروع تجارت مطلع شوند. از جمله مؤسسه حسابداری خود (آیا گواهی فعالیت دارید؟ اگر می خواهید عضو مؤسسه خود بمانید و خود را در عمل عمومی حفظ کنید، به آن نیاز دارید).

از کجا باید کار حسابداری خود را اجرا کنم؟

یک دفتر یا مغازه گران‌تر خواهد بود، اما اگر در مکانی قابل مشاهده و با تابلوهای خوب باشد، ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، کسب و کار شما را تبلیغ می‌کند. یک مکان قابل مشاهده با بازاریابی آنلاین شما ادغام می شود و به شما کمک می کند تا در جامعه محلی مستقر شوید. همچنین مکانی را برای کارمندان شما و مشتریان برای ملاقات با شما فراهم می کند و همچنین به شما کمک می کند تا از بین جمعیت متمایز شوید.

شما باید در مورد انواع مشتریانی که می خواهید با آنها کار کنید و خدماتی که به آنها ارائه خواهید داد فکر کنید.

اجرای تمرین شخصی شما مربوط به سودآوری است ، نه خط برتر، بنابراین بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید و روی مشتریان کوچکتر با رعایت معمول بیشتر و نیازهای مشاوره سطح پایین تمرکز کنید. بله، سطوح کارمزد پایین‌تر است، اما خدمات و پشتیبانی از این نوع مشتریان آسان‌تر است و اغلب می‌توانند در بلندمدت سود بیشتری داشته باشند. راه اندازی یک تجارت با صدها مشتری کوچک، به جای چند مشتری بزرگتر، به این معنی است که اگر آنها از خدمات شما استفاده نکنند، تأثیر آن بر امور مالی شما کمتر خواهد بود.

روند تاسیس شرکت حسابداری

هزینه یک حسابدار چقدر است؟

چه تصمیم به ارائه هزینه های ثابت داشته باشید یا از مدلی بر اساس زمان صرف شده برای کار پیروی کنید، همیشه باید سود را در ذهن داشته باشید.

شما باید تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید، بنابراین می دانید نرخ کار در منطقه شما چقدر است. آیا از قبل شارژ می کنید یا به صورت گذشته، مشتریان خود را تشویق می کنید که از طریق بدهی مستقیم پرداخت کنند؟

آیا دفتر من می تواند خدماتی بیش از خدمات حسابداری ارائه دهد؟

فروش متقابل به مشتریان فعلی نیز برای به حداکثر رساندن پتانسیل شرکت حسابداری شما بسیار مهم است. از آنجا که شما دانش و درک کاملی از کسب و کار و موقعیت شخصی مشتریان خود خواهید داشت، در موقعیت ایده آلی هستید که بتوانید طیف وسیعی از خدمات و محصولات اضافی مناسب را به آنها ارائه دهید.

چه زمانی باید کارکنان بیشتری را در مطب خود استخدام کنم؟

هنگامی که به دنبال ساختار دادن به فعالیت خود هستید، به حوزه هایی که بیشتر برای آنها مناسب هستید و شکاف هایی که ممکن است نیاز باشد در طول زمان پر کنید فکر کنید که شامل مالیات، حسابداری ، مدیریت و بازاریابی می شود.

در ابتدا ممکن است شما به تنهایی کار کنید، اما احتمالاً به سرعت به کمک نیاز خواهید داشت و استخدام کارکنان یا برون سپاری شما را قادر می سازد تا تمرین خود را افزایش دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که با رشد تمرین شما تبدیل به گردن شیشه ای نمی شوید. وقت خود را برای کار بر روی کسب و کار آزاد کنید نه در آن، زیرا در نهایت زمان شما باید صرف رشد کسب و کارتان با جذب مشتریان جدید شود، در حالی که یک تیم قابل اعتماد می سازید که می تواند روابط مشتری و حجم کاری را برای شما مدیریت کند.

آیا برای اجرای کارم باید از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده کنم؟

ما در دنیایی کار می کنیم که به طور فزاینده ای تحت تأثیر فناوری جدید است: نرم افزار حسابداری آنلاین، اتوماسیون دیجیتالی سازی مالیات و هوش مصنوعی. این بخش در ۱۰ سال گذشته به طور اساسی تغییر کرده است و ما باید انتظار داشته باشیم که این سرعت تغییر افزایش یابد.

شما باید در نظر بگیرید که تمرین شما در کجای این دنیای همیشه در حال تغییر قرار می گیرد. چگونه فن آوری و نرم افزار را در عمل خود گنجانده اید؟ این به شما امکان ارائه چه خدماتی را می دهد؟ بسیاری این تغییرات را به عنوان یک تهدید خواهند دید. شیوه‌های موفق آینده آن‌هایی هستند که تغییرات را پذیرفته و فرصت‌هایی را که فناوری ایجاد می‌کند، ببینند.

برای شروع یک تمرین از کجا می توانم بودجه پیدا کنم؟

یک مانع رایج برای راه اندازی و رشد فعالیت شما تامین مالی است. یک روش جدید نیاز به تأمین هزینه های راه اندازی دارد، اما نیاز به سرمایه در گردش بلندمدت را نیز در نظر می گیرد.

بدهکاران و کارهایی که در حال انجام هستند، به همراه هر گونه زیان در مراحل اولیه باید تأمین مالی شوند (و روش های جدید تقریباً به طور قطع در ۱۲ تا ۲۴ ماه اول ضرر خواهند داشت). همچنین باید به یاد داشته باشید که تا زمانی که جریان نقدی از این امر پشتیبانی نکند، باید برای نقشه ها/حقوق خود هزینه کنید.

این عوامل می‌تواند به این معنا باشد که شیوه‌های جدید در مراحل اولیه به مقدار قابل توجهی بودجه نیاز دارند، بنابراین مطمئن شوید که شروع به ایجاد روابط با بانک‌ها/دیگر سرمایه‌گذاران خارجی می‌کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که برای پشتیبانی از هرگونه برنامه مالی که هزینه ها و پیش بینی های مالی شما را مشخص می کند، باید یک طرح تجاری دقیق داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر