کد خبر : 209421
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:47

دانلود زیرنویس فیلم Red Beard 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red Beard 1965 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red Beard 1965 زیرنویس فیلم ریش قرمز یک فیلم ژاپنی جیدایگکی محصول ۱۹۶۵ است که به نویسندگی، تدوین و کارگردانی مشترک آکیرا کوروساوا در آخرین همکاری خود با بازیگر توشیرو میفونه ساخته شده است. این فیلم بر اساس مجموعه داستان کوتاه شوگورو یاماموتو در سال ۱۹۵۹، آکاهیگه شینریوتان، در کویشیکاوا، ناحیه ای

دانلود زیرنویس فیلم Red Beard 1965 زیرنویس فیلم ریش قرمز یک فیلم ژاپنی جیدایگکی محصول ۱۹۶۵ است که به نویسندگی، تدوین و کارگردانی مشترک آکیرا کوروساوا در آخرین همکاری خود با بازیگر توشیرو میفونه ساخته شده است. این فیلم بر اساس مجموعه داستان کوتاه شوگورو یاماموتو در سال ۱۹۵۹، آکاهیگه شینریوتان، در کویشیکاوا، ناحیه ای از ادو، در اواخر دوره توکوگاوا می گذرد و درباره رابطه بین یک پزشک شهری و کارآموز جدیدش است. رمان تحقیر شده و توهین شده اثر فئودور داستایوفسکی منبع داستان فرعی دختر جوانی به نام اوتویو (ترومی نیکی) است که از فاحشه خانه نجات می یابد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Red Beard 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Red Beard 1965 دکتر جوان و مغرور نوبورو یاسوموتو، که در یک دانشکده پزشکی هلندی در ناکازاکی آموزش دیده است، آرزوی مقام پزشک شخصی شوگونات را دارد، سمتی که در حال حاضر توسط یکی از بستگان نزدیکش به دست می‌آید، و انتظار دارد از طریق ساختار ارتش ممتاز و جدا شده پزشکی پیشرفت کند. تحصیلات. با این حال، برای آموزش پزشکی یاسوموتو پس از فارغ التحصیلی، او به یک کلینیک روستایی تحت راهنمایی دکتر Kyojō Niide، معروف به Akahige (“ریش قرمز”) منصوب می شود. دکتر نییده در زیر یک نمای بیرونی خشن، یک مدیر کلینیک دلسوز و خردمند است.

یاسوموتو در ابتدا از پست خود عصبانی است و معتقد است که از کار کردن زیر نظر دکتر Niide سود چندانی ندارد. او فرض می‌کند که نیید فقط به دیدن یادداشت‌های پزشکی یاسوموتو از ناکازاکی علاقه دارد و علیه مدیر کلینیک شورش می‌کند. او از دیدن بیماران یا پوشیدن یونیفرم خود امتناع می کند، از غذا و محیط اسپارتان بیزار است و وارد باغی ممنوعه می شود که در آنجا با “آخوندک”، بیمار مرموزی که فقط دکتر نیید می تواند آن را درمان کند، ملاقات می کند. در همین حال، متوجه می‌شویم که نامزد سابق یاسوموتو، چیگوسا، به او خیانت کرده است، نامزدی آنها را پایان داده و باعث تحقیر روابط عاشقانه در او شده است.

دانلود زیرنویس فیلم ریش قرمز در حالی که یاسوموتو تلاش می کند تا با وضعیت خود کنار بیاید، فیلم داستان چند نفر از بیماران کلینیک را روایت می کند. یکی از آنها روکوسوکه، مردی در حال مرگ است که دکتر نید متوجه می‌شود که از بدبختی پنهانی که تنها زمانی آشکار می‌شود که دختر ناراضی او ظاهر می‌شود، ناراحت است. دیگری ساهاچی است، مردی محبوب شهر که به خاطر سخاوتش با همسایگانش شناخته می شود، که ارتباط غم انگیزی با جسد همسرش دارد که پس از رانش زمین کشف می شود. پس از ارتکاب دوهمسری، او از او خواست که او را ناآگاهانه بکشد و از او خواست که “من را نزدیک تر نگه دارد” زمانی که آنها در آغوش گرفته بودند در حالی که او به طور مخفیانه چاقویی را به سمت خود گرفته بود. دکتر Niide یاسوموتو را همراه می آورد تا یک دختر دوازده ساله بیمار به نام اوتویو را از یک فاحشه خانه نجات دهد (برای انجام این کار به طرز وحشیانه ای با یک گروه اراذل و اوباش محلی مبارزه می کند) و سپس دختر را به یاسوموتو به عنوان اولین بیمار خود منصوب می کند. از طریق این تجربیات، یاسوموتو شروع به فروتنی می کند و چشمان خود را به دنیای اطرافش باز می کند.

زیرنویس فیلم Red Beard 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس Red Beard 1965 وقتی خود یاسوموتو مریض می شود، دکتر نییده از اوتویو می خواهد که او را به سلامت بازگرداند، زیرا می داند که مراقبت از یاسوموتو نیز بخشی از شفای مداوم او خواهد بود. خواهر کوچکتر چیگوسا، ماسایه، به کلینیک مراجعه می کند تا یاسوموتو را بررسی کند و به او می گوید که مادرش می خواهد او را ملاقات کند. یاسوموتو از طریق مادرش متوجه می شود که چیگوسا اکنون از معشوق جدیدش صاحب فرزندی شده است. ماسایه بعداً یک کیمونو برای اوتویو می‌سازد و دلسوزی نشان می‌دهد که نشان می‌دهد او می‌تواند همتای خوبی برای یاسوموتو باشد. مادر یاسوموتو از ماسایه خوشش می آید و پیشنهاد ازدواج می دهد.

یاسوموتو شروع به درک بزرگی ظلم و رنج اطراف خود و همچنین قدرت خود در کاهش این رنج می کند و یاد می گیرد که از غرور و خودخواهی خود پشیمان شود.

بعداً، وقتی یک پسر محلی به نام Chôbu در حال دزدیدن غذا از کلینیک دستگیر می‌شود، اوتویو به او دلسوزی نشان می‌دهد و با او دوست می‌شود و دلسوزی را که از Niide و یاسوموتو دریافت کرده بود به او منتقل می‌کند. وقتی خانم فاحشه خانه برای ادعای اوتویو به کلینیک می آید و او را به فاحشه خانه برمی گرداند، پزشکان و کارکنان درمانگاه اجازه رفتن اوتویو را نمی دهند و خانم را بدرقه می کنند. زمانی که چوبو و خانواده بی بضاعتش سعی می کنند با مصرف سم با هم از بدبختی خود فرار کنند، پزشکان کلینیک برای نجات آنها تلاش می کنند.

زیرنویس فیلم ریش قرمز یاسوموتو به عنوان یک پزشک شخصی به شوگونات پیشنهاد می شود که او بسیار آرزویش را داشت. او موافقت می کند که با ماسایه ازدواج کند، اما در مراسم عروسی اعلام می کند که موقعیت جدید را نمی پذیرد، بلکه در درمانگاه می ماند و یک مکان راحت و معتبر در جامعه را برای ادامه خدمت به فقرا در کنار دکتر نییده رد می کند.

زیرنویس Red Beard 1965 - بلو سابتایتل

زیرنویس ریش قرمز در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۵ نقد، با میانگین امتیاز ۷.۵۰/۱۰، دارای ۷۳% محبوبیت است. این فیلم بر اساس ۴۱ نقد در Eiga.com امتیاز ۴.۲/۵ را دارد که ۵۶ درصد از منتقدان به آن امتیاز ۵/۵ داده اند.

این فیلم در ژاپن با نقدهای بسیار مثبتی روبرو شد و بسیاری آن را کار بزرگ کوروساوا نامیدند و جایزه بهترین فیلم را توسط مجله فیلم ژاپنی Kinema Junpo دریافت کرد. با این حال، این فیلم با واکنش متفاوتی از سوی تماشاگران غربی مواجه شد. در حالی که در ژاپن یک موفقیت در گیشه بود، از نظر تجاری در خارج از کشور شکست خورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر