کد خبر : 209420
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:47

دانلود زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 زیرنویس فیلم پاریس، تگزاس یک فیلم جاده ای محصول سال ۱۹۸۴ به کارگردانی ویم وندرس و نویسندگی مشترک ال ام کیت کارسون و سم شپرد است. در این فیلم هری دین استانتون، دین استاکول، ناستاسیا کینسکی، اورور کلمنت و هانتر کارسون به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم،

دانلود زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 زیرنویس فیلم پاریس، تگزاس یک فیلم جاده ای محصول سال ۱۹۸۴ به کارگردانی ویم وندرس و نویسندگی مشترک ال ام کیت کارسون و سم شپرد است. در این فیلم هری دین استانتون، دین استاکول، ناستاسیا کینسکی، اورور کلمنت و هانتر کارسون به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم، تراویس هندرسون (استنتون) ژولیده گوشه‌نشین با برادرش والت (استاکول) و پسرش هانتر (کارسون) دوباره متحد می‌شود. تراویس و هانتر سپس سفری را در جنوب غربی آمریکا آغاز می کنند تا همسر گمشده تراویس، جین (کینسکی) را دنبال کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 تراویس هندرسون به تنهایی در صحرای تگزاس غربی در حالت فوگ قدم می زند، قبل از اینکه به یک بار تصادف کند و هوشیاری خود را از دست بدهد. یک پزشک آلمانی او را معاینه می کند و متوجه می شود که او لال است، اما متوجه می شود که یک شماره تلفن دارد و با آن تماس می گیرد. این تماس توسط والت هندرسون، برادر تراویس از لس آنجلس پاسخ داده می شود. والت چهار سال است که تراویس را ندیده یا با او تماسی نداشته است و موافقت می کند که برای بازیابی او به ترلینگوا، تگزاس سفر کند. همسر فرانسوی او، آن، در مورد این موضوع نگران است، زیرا آنها به طور غیررسمی پسر تراویس، هانتر را به فرزندی پذیرفته اند و مادر بیولوژیکی هانتر نیز جین گم شده است. والت به ترلینگوآ می رسد و تراویس را در حال سرگردانی از کلینیکی که در آن پیدا کرده بود می یابد. دو برادر شروع به رانندگی به لس آنجلس می کنند. با ناامید شدن والت به طور فزاینده ای از لال بودن تراویس، تراویس در نهایت نام “پاریس” را بر زبان می آورد و از او می خواهد که به آنجا برود. والت به اشتباه تصور می کند منظورش پاریس، فرانسه است. در پایین تر از جاده، تراویس عکسی از ملک خالی در پاریس، تگزاس به والت نشان می دهد که او با این باور که در آن شهر آبستن شده است، خریداری کرده است.

برادران به لس آنجلس می رسند، جایی که تراویس دوباره با هانتر متحد می شود. هانتر، هفت ساله، حافظه بسیار کمی از پدرش دارد و نسبت به تراویس محتاط است تا زمانی که خانواده از روزهایی که همه با هم بودند، فیلم های خانگی را تماشا می کنند. هانتر متوجه می شود که تراویس هنوز جین را دوست دارد. وقتی هانتر و تراویس دوباره با هم آشنا می شوند، آن به تراویس فاش می کند که جین با او تماس داشته است و ماهانه به حساب بانکی هانتر واریز می کند. آن سپرده ها را به بانکی در هیوستون ردیابی کرده است. تراویس متوجه می‌شود که احتمالاً می‌تواند جین را ببیند، اگر در روز سپرده بعدی، فقط چند روز دیگر، در بانک هیوستون باشد. او یک وسیله نقلیه ارزان قیمت می گیرد و از والت پول قرض می گیرد. وقتی به هانتر می‌گوید که دارد می‌رود، هانتر می‌خواهد با او برود، اگرچه اجازه والت یا آن را ندارد.

دانلود زیرنویس فیلم پاریس، تگزاس ۱۹۸۴ تراویس و هانتر به سمت هیوستون می روند، در حالی که هانتر انفجار بزرگ و منشا زمین را بازگو می کند. چند ساعت پس از رسیدن به بانک هوستون، هانتر مادرش را در ماشین شناسایی می‌کند و درایو واریز می‌کند. او از طریق واکی تاکی تراویس را صدا می‌زند و آنها ماشین او را دنبال می‌کنند تا به یک کلوپ نمایشی که در آن کار می‌کند. در حالی که هانتر بیرون منتظر است، تراویس وارد می شود و متوجه می شود که کسب و کار دارای اتاق هایی با آینه های یک طرفه است، جایی که مشتریان از طریق تلفن با رقصنده ها صحبت می کنند. او در نهایت جین را می بیند، اگرچه او نمی تواند او را ببیند، و می رود.

زیرنویس فیلم Paris, Texas 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس Paris, Texas 1984 روز بعد، تراویس هانتر را در هتل مریدین در مرکز شهر هیوستون ترک می‌کند و با این پیام که احساس می‌کند موظف است مادر و پسر را به هم پیوند دهد، زیرا در وهله اول احساس مسئولیت می‌کند که آنها را از هم جدا کند. تراویس به نمایش پیپ برمی گردد. جین با دیدن دوباره جین و در حالی که ظاهراً او از کیستش بی خبر است، داستانی را برای او تعریف می کند که ظاهراً در مورد افراد دیگر است.

او مرد و دختر کوچکتری را توصیف می کند که با هم آشنا می شوند، ازدواج می کنند و صاحب فرزند می شوند. هنگامی که فرزند به دنیا می آید، همسر از بلوای پس از زایمان رنج می برد و آرزوی فرار از خانواده را در سر می پروراند. شوهر دچار اعتیاد به الکل می شود و بدرفتار می شود و او را در تریلری که در آن زندگی می کنند زندانی می کند. پس از یک تلاش ناموفق برای فرار، مرد زن را به اجاق تریلر می بندد و به رختخواب می رود و در آرزوی عقب نشینی به مکانی ناشناخته “بی زبان یا زبان” می بیند. خیابان ها» در حالی که همسر و فرزندش از آشپزخانه فریاد می زنند. او از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که تریلر آتش گرفته و خانواده اش رفته اند، و در ناامیدی پنج روز می دود تا تمدن را به کلی ترک کند.

زیرنویس فیلم پاریس، تگزاس ۱۹۸۴ جین متوجه می شود که او با تراویس صحبت می کند و او داستان رابطه آنها را بازگو می کند. او به او می گوید که هانتر در هیوستون است و به مادرش نیاز دارد. جین آرزو داشت که دوباره با پسرش بپیوندد و همان شب وارد اتاق هتلی می شود که هانتر در آن منتظر است، در حالی که تراویس از پارکینگ تماشا می کند. همانطور که جین هانتر را در آغوش می گیرد، تراویس سوار وسیله نقلیه او می شود و دور می شود.

زیرنویس Paris, Texas 1984 - بلو سابتایتل

زیرنویس پاریس، تگزاس ۱۹۸۴ راجر ایبرت به فیلم چهار ستاره داد و نوشت: «پاریس، تگزاس فیلمی با شور و اشتیاق به تجربه است که پانزده سال پیش نسبت به الان رایج‌تر بود. پیوندهای بیشتری با فیلم‌هایی مانند Five Easy Pieces و Easy Rider دارد. و Midnight Cowboy، نسبت به بازی‌های آرکید نرم که برنده‌های باکس آفیس دهه ۱۹۸۰ هستند. این درست، عمیق و درخشان است». هالی ویلیس از ورایتی فیلمبرداری را ستود و وندرس را به خاطر پرتره اروپایی ارزشمند آمریکایی از وینسنت کانبی از نیویورک تایمز نقدی متفاوت به فیلم داد و نوشت: «فیلم فوق‌العاده و خنده‌دار است و سرشار از احساسات واقعی است زیرا جزئیات آن را شرح می‌دهد. تراویس و پسر با هم آشتی می کنند. سپس وقتی پدر و پسر تصمیم می گیرند در جستجوی جین به تگزاس بروند، از پنجره ماشین بیرون می رود. دیوید دنبی از پاریس، تگزاس در نیویورک انتقاد کرد و آن را “بی جان” و “فیاسکو” خواند. ماهنامه تگزاس به پاریس می بالید، تگزاس “گرم ترین شهر تگزاس در فرانسه” بود، و لوموند در صفحه اول خود نقد بسیار خوبی از این فیلم داشت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر