کد خبر : 209436
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:42

دانلود زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۳۲ با بازی کلارک گیبل و کارول لومبارد در نقش یک زوج متاهل در تنها فیلم مشترکشان است، چندین سال قبل از ازدواج افسانه ای خودشان در زندگی واقعی. این فیلم توسط وسلی راگلز کارگردانی شد و به عنوان اقتباسی

دانلود زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول ۱۹۳۲ با بازی کلارک گیبل و کارول لومبارد در نقش یک زوج متاهل در تنها فیلم مشترکشان است، چندین سال قبل از ازدواج افسانه ای خودشان در زندگی واقعی. این فیلم توسط وسلی راگلز کارگردانی شد و به عنوان اقتباسی از No Bed of Her Own، رمانی از وال لوتون در سال ۱۹۳۱ ساخته شد، اما در نهایت بیشتر بر اساس داستانی از بنجامین گلیزر و ادموند گولدینگ ساخته شد، اگرچه عنوان را از رمان لوتون حفظ کرد. . مربوط به فیلمی به همین نام محصول ۱۹۵۰ نیست.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 «بیب» استوارت (کلارک گیبل) و دوستانش، کی اورلی (دوروثی مکیل)، چارلی وین (گرانت میچل) و وارگاس (پل الیس)، یک آقای مورتون (والتر واکر) را در پوکر فریب می دهند. پس از آن، وقتی بیب از دوست دخترش کی جدا می شود، او را تهدید می کند که او را به پلیس تحویل می دهد، اما او نگران نیست. افسر پلیس “دیکی” کالینز (J. Farrell MacDonald) که بیب را تعقیب کرده است، به او اطلاع می دهد که حقیقت را به مورتون گفته است. بیب که نگران است تصمیم می گیرد برای مدتی شهر نیویورک را ترک کند. او شهر کوچک گلندیل را کاملاً تصادفی انتخاب می کند.

او در آنجا با کتابدار کانی رندال (کارول لومبارد) آشنا می شود که از گلندیل حوصله اش سر رفته است و سعی می کند با او بیشتر آشنا شود. او برای به دست آوردن سخت بازی می‌کند، فکر می‌کند که این بهترین راه برای علاقه‌مند کردن کسی به باتجربه‌ای مثل بیب است، اما پنهان کردن جذابیتش برای او دشوار است. هنگامی که او آماده بازگشت به نیویورک است، او به قمارباز در او متوسل می شود و او را وادار می کند که یک سکه را برگرداند تا تصمیم بگیرد که ازدواج کند یا نه. سکه بالا می آید، و آنها ازدواج می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم هیچ مردی از خودش نیست ۱۹۳۲ بیب به روش های تقلب خود ادامه می دهد، در حالی که به کونی اجازه می دهد فکر کند که یک شغل معمولی دارد. برای پرکردن ساعات روز که ظاهراً سر کار است، یکی از دوستانش را متقاعد می کند که به او اجازه دهد به عنوان دلال سهام کار کند. معلوم می شود او در این کار خوب است. کانی به هیچ چیز مشکوک نمی شود تا اینکه بیب را می بیند که یک عرشه روی هم از کارت ها را در یک محفظه مخفی در کنار میز کارت خود قبل از یک بازی ثابت یک عصر پنهان کرده است. او کارت‌ها را به هم می‌ریزد و بدون اینکه کسی متوجه شود آن‌ها را برمی‌گرداند. بیب و متحدانش در نتیجه هزاران دلار از دست می دهند.

زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم No Man of Her Own 1932 پس از آن، بیب از زمانی که کانی حاضر است با او بماند، شگفت زده می شود، حتی می داند که او برای امرار معاش چه می کند. او تصمیم می گیرد با وین و وارگاس به آمریکای جنوبی سفر کند، اما بدون او. در آخرین لحظه متوجه می شود که او را دوست دارد، بنابراین سوار کشتی نمی شود. در عوض، او به کالینز می‌گوید که او را به چیزی متهم کند و در ازای اعتراف، ۹۰ روز را در زندان بگذراند تا هزینه‌های خلاف گذشته‌اش را بپردازد و «پاک شو». با این حال، برای اینکه کانی متوجه نشود که او در زندان است، او از وارگاس مجبور می‌شود تا کابل‌های هفتگی به نام خود را از آمریکای جنوبی برای او بفرستد.

یزیرنویس فیلم هیچ مردی از خودش نیست ۱۹۳۲ ک کانی باردار درست قبل از “بازگشت” بیب از سفرهایش ملاقاتی از کی دریافت می کند. کی شروع به گفتن به کانی در مورد گذشته مشکوک شوهرش می کند، اما با تعجب متوجه می شود که کانی از قبل بیب را می شناسد و هنوز هم دوستش دارد. بعد از اینکه به کانی اطلاع داد که بیب در زندان است، کی از تلاش برای بازگرداندن بیب منصرف شد و برای کونی آرزوی موفقیت کرد. وقتی بیب از زندان بیرون می‌آید، قبل از اینکه به خانه کانی برود، مقداری «سوغاتی» از آمریکای جنوبی، از جمله یک پرنده در قفس، از یک مغازه محلی خریداری می‌کند. او از او می خواهد که به او بگوید کجا بوده است. فیلم با توصیف بیب از سفر خیالی خود به آمریکای جنوبی به پایان می رسد.

زیرنویس No Man of Her Own 1932 - بلو سابتایتل

زیرنویس هیچ مردی از خودش نیست ۱۹۳۲ ماریون دیویس در نهایت مسئول ساخت این فیلم است، زیرا او MGM را تشویق کرد تا گیبل را برای بینگ کرازبی، که تنها کسی بود که او برای پروژه بعدی خود می‌خواست، یعنی Going Hollywood (1933) معامله کند. مولتی میلیونر ویلیام راندولف هرست، علاقه‌مند دیویس و شریک او در یک شرکت تولید، لوئیس بی مایر از MGM را متقاعد کرد تا این معامله را انجام دهد، بنابراین گیبل به پارامونت فرستاده شد تا روی پروژه‌ای به انتخاب خود کار کند تا اینکه کرازبی کار خود را به پایان رساند. عکس با دیویس گیبل به املاک موجود نگاه کرد و تنها موردی که به او علاقه داشت فیلمنامه No Man of Her Own بود که در ابتدا برای جورج رافت در نظر گرفته شده بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر