کد خبر : 208661
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 19:38

دانلود زیرنویس فیلم August in the Water 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم August in the Water 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم August in the Water 1995 زیرنویس فیلم آگوست در آب فیلمی محصول ۱۹۹۵ کارگردان ژاپنی گاکوریو ایشی است. ورایتی آن را یک “تمرین جذاب و مطمئن به سبک” با “مشاهدات بد در مورد زندگی مدرن ژاپنی [و] استعاره از انواع بیماری های فعلی، از ایدز تا بیگانگی شهری” نامید. سفارت ژاپن در

دانلود زیرنویس فیلم August in the Water 1995 زیرنویس فیلم آگوست در آب فیلمی محصول ۱۹۹۵ کارگردان ژاپنی گاکوریو ایشی است. ورایتی آن را یک “تمرین جذاب و مطمئن به سبک” با “مشاهدات بد در مورد زندگی مدرن ژاپنی [و] استعاره از انواع بیماری های فعلی، از ایدز تا بیگانگی شهری” نامید. سفارت ژاپن در لندن آن را “ترکیبی کنجکاو از آنیمیسم ژاپنی، معنویت عصر جدید و داستان های علمی تخیلی” نامید. موسسه فیلم بریتانیا آن را به عنوان یکی از ده فیلم برتر ژاپنی دهه ۱۹۹۰ معرفی کرد. AllMovie به این فیلم سه ستاره از پنج ستاره داد و آن را یک “سرگردانی ماوراء الطبیعه درام و علمی تخیلی” نامید.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم August in the Water 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم August in the Water 1995 ایزومی هازوکی به یک دبیرستان جدید در فوکوئوکا منتقل می شود، جایی که به سرعت با دو پسر به نام های مائو و اوکیا دوست می شود. هر دو پسر شیفته او می شوند و اوکیا با دوست فالگیرش میکی مشورت می کند تا ببیند آیا ممکن است شانسی با او داشته باشد یا خیر. میکی به طور اجمالی به او اطلاع می دهد که نشانه های آنها با هم مناسب نیستند. مائو و ایزومی به طور پیوسته شروع به نزدیک‌تر شدن می‌کنند و زمانی را با هم می‌گذرانند که مائو ایزومی را از تمرین غواصی به خانه می‌راند.

در طول یک جشنواره پرتاب آب، میکی به اوکیا ثروت جدیدی نشان می دهد که پیش بینی می کند ایزومی دچار یک تصادف بالقوه کشنده خواهد شد. اوکیا ثروت را به مائو نشان می دهد که در ابتدا آن را رد کرد، اما همچنین متوجه شد که تاریخ پیش بینی شده تصادف با مسابقه غواصی آتی ایزومی مطابقت دارد. در این میان، این شهر گرفتار اتفاقات عجیبی است. خشکسالی منجر به کمبود شدید آب شده است، بسیاری از مردم به یک بیماری مرموز مبتلا می شوند که باعث سنگ شدن اندام های داخلی فرد می شود و دو شهاب سنگ به طور همزمان در کوه های نزدیک فرود می آیند که یکی از آنها پیدا می شود و به آزمایشگاه اخترفیزیک منتقل می شود.

در خانه، به ایزومی یک اسلاید عکاسی از سه سنگ نگاره توسط خواهر بزرگترش یو نشان داده می شود که به عنوان بخشی از تحقیقات همسرش گرفته شده است. حکاکی اول یک ابرنواختر در حال انفجار، دومی یک سنگ در حال تبخیر را به تصویر می کشد و سومی یک آیین شمنی را نشان می دهد که تصویر ایزومی آن را به یک فرد در حال غواصی تشبیه می کند. یو پیشنهاد می کند که سنگ نگارها به رویدادهای جاری مربوط می شوند.

روز مسابقه ایزومی فرا می رسد. مائو و اوکیا با عصبانیت از روی جایگاه تماشا می کنند که ایزومی از روی سکو شیرجه می زند. همانطور که او سقوط می کند، سطح آب برای مدت کوتاهی به نظر می رسد که به سنگ تبدیل می شود و باعث می شود که ایزومی لنگ بزند و به آب برخورد کند. مائو به داخل استخر شیرجه می‌زند و او را نجات می‌دهد و در نهایت به بیمارستان منتقل می‌شود. در آنجا پزشکان به خواهرش اطلاع می دهند که او به کما رفته و ممکن است زنده بماند.

دانلود زیرنویس فیلم آگوست در آب ۱۹۹۵ خوشبختانه ایزومی خیلی زود به هوش می آید و به مدرسه باز می گردد. با این حال، شخصیت او پس از تصادف به طور قابل توجهی متفاوت است. او از داشتن آگاهی از خود و محیط اطراف در سطح زیراتمی صحبت می کند و به طور فزاینده ای مشغول کوه های نزدیک شهر می شود. مائو و ایزومی بعداً به کوه‌ها می‌روند، جایی که دایره‌ای سنگی را در میان درختان پنهان می‌کنند. در مرکز دایره یک تخته سنگ بزرگ و گرد وجود دارد که سطح آن با سنگ نگاره هایی شبیه به آنچه در تحقیقات شوهر یو نشان داده شده است حک شده است.

زیرنویس فیلم August in the Water 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس August in the Water 1995 مدتی بعد، مائو یک تماس تلفنی از یو دریافت کرد و به او گفت که ایزومی گم شده است. در حالی که مائو به دنبال ایزومی می گردد، پلیس به دنبال مردی می گردد که گمان می رود شهاب سنگ گم شده را در اختیار داشته باشد که دانشمندی را به قتل رسانده و شهاب سنگ دوم را از آزمایشگاه دزدیده است. در نهایت، ایزومی و مرد هر دو در کوه‌ها پیدا می‌شوند که همراه با هر دو شهاب‌سنگ روی تخته سنگ دراز کشیده‌اند. بعداً، تحت بازجویی یک دکتر، او توضیح می‌دهد که این مرد عضو قبیله‌ای از موجودات سنگی است که می‌خواهند زمین را تصرف کنند و آن را به سنگ برگردانند، و او باید اقداماتی را برای جلوگیری از این اتفاق انجام دهد. دکتر به یو و مائو پیشنهاد می کند که ایزومی ممکن است اسکیزوفرنی ناگهانی ناشی از شوک حادثه غواصی داشته باشد. ایزومی بعداً به مدرسه باز می‌گردد، جایی که شایعات به دلیل مقاله‌ای در مجله منتشر شده است که نشان می‌دهد ایزومی می‌تواند از نظر روانی با دلفین‌ها و گیاهان ارتباط برقرار کند. بعداً، میکی یک رکورد تاریخی به مائو و اوکیا نشان می دهد که به روستایی اشاره می کند که پس از ظهور دو شهاب سنگ دچار خشکسالی و “بیماری سنگ” شده است. همچنین اشاره می‌کند که این رویدادها تنها پس از آن پایان یافت که شخصی که برای بازگرداندن تعادل انتخاب شده بود، مراسمی را انجام داد که در ماه کامل انجام می‌شد.

زیرنویس August in the Water 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس آگوست در آب ۱۹۹۵ یو پس از ابتلا به بیماری سنگ‌ریزی از بین می‌رود و در بیمارستان بستری می‌شود. مائو در بیمارستان با ایزومی ملاقات می کند و در آنجا به او می گوید که دیگر نمی تواند صبر کند و باید اقدام کند. او بیمارستان را به دنبال مائو ترک می کند و به رودخانه ای نزدیک می رود. در آنجا، زیر نور ماه کامل، ایزومی از نظر روانی با مائو ارتباط برقرار می‌کند و پیش از خداحافظی و رفتن به رودخانه و در نهایت از چشم‌ها محو می‌شود، درباره اینکه چرا از تصادف جان سالم به در برده است، نشخوار می‌کند. صبح روز بعد، ابرهای طوفانی بر فراز شهر ظاهر می شوند که مائو به سمت دایره سنگی می رود. او بعداً بیهوش بالای تخته سنگ پیدا می‌شود و به بیمارستان منتقل می‌شود، در آنجا تشخیص داده می‌شود که فراموشی دارد، زیرا حافظه‌اش را از شب قبل از دست داده است. باران شروع به باریدن می کند و خشکسالی پایان می یابد.

پس از پایان طوفان باران، بسیاری از مردم از بیماری بهبود می یابند. اخبار مربوط به سنگ نگاره ها و رکورد میکی در سراسر جهان پخش می شود و دانشمندان از کشورهای مختلف برای مطالعه دایره سنگی می آیند. مائو در این مطالعه داوطلب می شود و امیدوار است سرنخ هایی در مورد ناپدید شدن ایزومی بیابد. او در نهایت محققی می شود که بقایای خاصی را که در سرتاسر جهان یافت می شود، با استفاده از دفتر خاطراتی که ایزومی به عنوان مبنای مطالعات خود نگه داشته است، مطالعه می کند. سالها بعد، یک مائو مسن از دایره سنگی که اکنون “دایره هازوکی” نامیده می شود، بازدید می کند و روی تخته سنگ مرکزی دراز می کشد. با شروع باریدن باران، ایزومی بدون تغییر در سال‌های پس از ناپدید شدنش در برابر او ظاهر می‌شود. این دو در آغوش می گیرند و سپس ناپدید می شوند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

اعلام حریق آریاک

پلکسی مشکی

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر