کد خبر : 209417
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 21:46

دانلود زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 یک فیلم تلویزیونی است که توسط ITC Entertainment تولید شده است. در ۱۴ نوامبر ۱۹۷۹ اکران شد و ریچارد توماس و ارنست بورگنین در آن ایفای نقش کردند. این بر اساس کتابی به همین نام در سال ۱۹۲۹ توسط اریش ماریا رمارک ساخته شده است.

دانلود زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 یک فیلم تلویزیونی است که توسط ITC Entertainment تولید شده است. در ۱۴ نوامبر ۱۹۷۹ اکران شد و ریچارد توماس و ارنست بورگنین در آن ایفای نقش کردند. این بر اساس کتابی به همین نام در سال ۱۹۲۹ توسط اریش ماریا رمارک ساخته شده است. این فیلم توسط دلبرت مان کارگردانی شده است. این فیلم محصول مشترک بریتانیا و آمریکا بود که بیشتر فیلمبرداری آن در چکسلواکی انجام شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 در سال ۱۹۱۵، پل باومر ۱۸ ساله به همراه پنج تن از دوستان دبیرستانی خود (بهم، کروپ، مولر، کمریچ و لیر)، پس از تلقین کانتورک، معلم آنها، در ارتش آلمان نام نویسی کرد. فرهنگ آلمانی مردان جوان پس از زنده ماندن در اردوگاه آموزشی زیر نظر سرجوخه هیملستوس وحشیانه، سوار قطاری نظامی می شوند که عازم خط مقدم است. در همان لحظه آنها متوجه قطار دیگری می شوند که مملو از سربازان مجروح بازگشته به شهر می رسد و آنها را با برانکارد می برند.

هنگامی که در خط مقدم هستند، آنها به همراه سربازان Tjaden، Westhus، Detering و دیگران در یک جوخه تحت نظارت استانیسلاوس “کت” کاتزینسکی قرار می گیرند. کت به آنها می آموزد که چگونه پوشش دهند، چگونه غذای اضافی پیدا کنند، و سایر مهارت های بقا.

وقتی پل و تیمش برای یک هفته استراحت به یک شهر فرانسوی بازمی‌گردند، می‌بینند که نیروهای جدید جوان‌تر و جوان‌تر شده‌اند. برای خوشحالی آنها، رهبر این نیروهای جدید، افسر افسری آموزشی آنها، هیملستوس است. وقتی هیملستوس سعی می کند آنها را وادار به اطاعت از خود کند، در مقابل او می ایستند. بعداً در سنگرها، در حالی که آلمانی‌ها در حال حمله هستند، پل تیم دیگری را می‌بیند که در دهانه‌ای که شامل هیملستوس است، خم می‌شود. پل هیملستوس را مجبور می کند تا در تهاجمی ادامه دهد.

ارتش فرانسه و آلمان نشان داده می شود که به طور مکرر به یکدیگر در چند صد یارد زمین پاره شده و پراکنده از اجساد حمله می کنند. کمریچ زخمی می شود و بعداً در یک بیمارستان شلوغ ارتش می میرد. پل با جوخه اش به سنگر باز می گردد که از مرگ کمریچ مضطرب است.

دانلود زیرنویس فیلم همه ساکت در جبهه غرب ۱۹۷۹ وقتی یک سرباز فرانسوی به دهانه‌ای می‌افتد که پل در آن پنهان شده است، پل با خنجر سنگر خود به شکم مرد خنجر می‌زند. پل مجبور می شود شب را با او بگذراند، سعی می کند زخم های سرباز در حال مرگ را پانسمان کند، اما به هر حال می میرد. پل با احساس گناه از دهانه آتشفشان فرار می کند. یک سرباز تازه کار بی تجربه، پس از افتادن در گودال گاز سمی، توسط پزشکان به مرگ آهسته و دردناکی منتقل می شود. قبل از اینکه کت بتواند او را از بدبختی نجات دهد، پزشکان ظاهر شده بودند.

زیرنویس فیلم All Quiet on the Western Front 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس All Quiet on the Western Front 1979 اگرچه پل، کروپ و لیر اولین تجربه جنسی خود را با سه دختر روستایی فرانسوی دارند، اکثریت قریب به اتفاق تجربیات مردان جوان وحشتناک است. یکی یکی، تقریباً همه دوستان همکلاسی پل می میرند. یک قیصر مغرور ویلهلم دوم (دنیس گراهام) از اردوگاه آنها بازدید می کند تا به طور تشریفاتی به سربازان قهرمان، که شامل هیملستوس نیز می شود، مدال بزند.

هنگامی که تیم پل در یک شهر فرانسوی نزدیک به جبهه بمباران می شود، بهم می میرد در حالی که کروپ یک پای خود را از دست می دهد و پل به شدت زخمی می شود. پل بهبود می یابد و به او مرخصی دو هفته ای داده می شود. خواهر پل در بازگشت به خانه به او می گوید که مادرشان بر اثر سرطان در حال مرگ است. پل در بازدید از یک باغ آبجو و معلم سابق خود، متوجه می شود که پیرمردهای شهرش، در شور و شوق خود برای جنگ، هیچ حسی از وحشتی که جوانان خود را به آنجا فرستاده اند، ندارند. او همچنین به ملاقات مادر کمریچ می رود و به او دروغ می گوید که او رنجی نبرده است.

پل به وظیفه برمی گردد، کت توسط گلوله توپ از ناحیه پا مجروح می شود و پل او را کیلومترها به بیمارستان صحرایی می برد. تنها در بیمارستان، پل متوجه می شود که کت مرده است و در طول سفر به یک تکه ترکش در پشت او دچار خونریزی می شود.

زیرنویس فیلم همه ساکت در جبهه غرب ۱۹۷۹ پل نامه ای به کروپ می نویسد، تنها بازمانده کلاس آنها، که اکنون قطع عضو شده است. پس از اتمام نامه، پل در سنگر قدم می زند و سربازان جوان تر را بررسی می کند و موقعیت کت را به عنوان مربی انتخاب کرده است. او پرنده ای را می بیند و شروع به ترسیم آن می کند. پرنده شروع به پرواز می کند و در حالی که پل می ایستد تا ببیند کجا رفته است، صدای شلیک تک تیرانداز به گوش می رسد و او را می کشد. بیانیه میدانی فرماندهی عالی آلمان بر روی جسد بی جان پاول نوشته شده است، که در آن اعلام شده است: “در جبهه غربی همه ساکت هستند”، تاریخی که در بیانیه “۱۱ اکتبر ۱۹۱۸” را نشان می دهد، دقیقا یک ماه قبل از آتش بس در ۱۱ نوامبر ۱۹۱۸.

زیرنویس All Quiet on the Western Front 1979 - بلو سابتایتل

زیرنویس همه ساکت در جبهه غرب ۱۹۷۹ نسخه اصلی ۱۵۰ دقیقه ای تلویزیون ایالات متحده ویرایش شد و به صورت محدود در سراسر جهان پخش شد. نسخه ۱۲۹ دقیقه‌ای حاصل، نسخه‌ای بود که بعداً روی ویدیوها و دی‌وی‌دی‌های مات باز (نسبت تصویر ۴:۳) VHS منتشر شد. با شروع Blu-ray 2009 انگلستان، همه DVD ها و Blu-ray ها دارای نسخه اصلی و ویرایش نشده هستند. همه اینها، با حذف بلوری ۴:۳ بریتانیا (ITV) و استرالیا (فراتر از سرگرمی خانگی)، در نسبت تصویر عریض برش خورده فیلم نیز هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دانلود کتاب انگلیسی

معاینات دوره ای

movers in ottawa

تعمیر یخچال پاکشوما در تهران

کاشت مو

عکاسی لباس

موتور برق بنزینی

Inergy

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر