دانلود زیرنویس فیلم Across 110th Street 1972 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Across 110th Street 1972 زیرنویس فیلم در سراسر خیابان ۱۱۰ یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی محصول سال ۱۹۷۲ به کارگردانی بری شیر و با بازی یافت کوتو، آنتونی کوئین، آنتونی فرانسیوسا و پل بنجامین است. داستان فیلم در هارلم نیویورک می گذرد و نام خود را از خیابان ۱۱۰ گرفته شده
دانلود زیرنویس فیلم Across 110th Street 1972 زیرنویس فیلم در سراسر خیابان ۱۱۰ یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی محصول سال ۱۹۷۲ به کارگردانی بری شیر و با بازی یافت کوتو، آنتونی کوئین، آنتونی فرانسیوسا و پل بنجامین است. داستان فیلم در هارلم نیویورک می گذرد و نام خود را از خیابان ۱۱۰ گرفته شده است، خط جداکننده سنتی بین هارلم و پارک مرکزی که به عنوان مرز غیررسمی نژاد و طبقه در شهر نیویورک دهه ۱۹۷۰ عمل می کرد.
برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید
زیرنویس فیلم Across 110th Street 1972 جیم هریس با شرکای خود برای سرقت ۳۰۰۰۰۰ دلار از یک بانک سیاست گذاری تحت کنترل مافیا در هارلم، در لباس افسران پلیس، می رود. این سرقت اشتباه پیش می رود و منجر به مرگ هفت مرد می شود – سه گانگستر سیاه پوست، دو عضو مافیا و دو افسر پلیس. ستوان ویلیام پوپ، یک افسر پلیس سیاهپوست در تنگنا قرار می گیرد تا با کاپیتان سالخورده فرانک ماتلی، یک پلیس ایتالیایی-آمریکایی خیابانی اما سالخورده کار کند.
دانلود زیرنویس فیلم در سراسر خیابان ۱۱۰ ۱۹۷۲ اگرچه ستوان پوپ به شدت بر اساس کتاب کار می کند و اظهار می کند که او مسئول تحقیقات است، اما تلاش می کند تا ماتلی را که از داک جانسون، رهبر جنایات سازمان یافته سیاه پوستان در هارلم پول دریافت می کند، مهار کند. در طول تقریباً بیست و چهار ساعت، پوپ و ماتلی برای رسیدن به مجرمان قبل از اینکه توسط مافیا، که در جستجوی خدمه هریس نیز هستند، شکار شوند، مسابقه میدهند. ایتالیایی ها توسط نیک دی سالویو رهبری می شوند، یک کاپوی وحشی که قصد دارد سارقان را پس از پیدا کردن آنها شکنجه کند تا دیگران را از تلاش آنها باز دارد.
زیرنویس Across 110th Street 1972 آنتونی کوئین، که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کرد، ابتدا جان وین و سپس کرک داگلاس را برای نقش اصلی کاپیتان ماتلی می خواست. هر دو، برت لنکستر هم گذشتند و کوین را رها کردند تا نقش را بازی کند. علاوه بر این، او امیدوار بود که سیدنی پواتیه را برای بازی در نقش ستوان پوپ وادار کند. پس از شنیدن این خبر، ساکنان هارلم با این انتخاب مخالفت کردند و ادعا کردند که پواتیه بیش از حد هالیوود است و به اندازه کافی شهری برای این نقش نیست. کوین تسلیم شد و یافت کوتو برای بازی در نقش پاپ انتخاب شد.
کارگردان بری شیر هنگام برنامهریزی فیلم، قاطعانه معتقد بود که تنها با فیلمبرداری در مکانهای واقعی میتواند حس خام و واقعی را به مضامین آن یعنی جنگ با گروهها و خشونتهای خونین خیابانی بدهد. همکاران هالیوود به او هشدار دادند که نیویورک بدترین شهر برای فیلمبرداری است، به دلیل هزینه های کارگری و کابوس های مجوز، و هارلم بدترین قسمت نیویورک، به دلیل موقعیتش در آن زمان به عنوان بی قانونی ترین محله یهودی نشین آمریکا. شیر بدون هیچ دلسردی با فواد سعید، متخصص بیرقیب در فیلمبرداری لوکیشن، به عنوان تهیهکننده همکاری کرد.
زیرنویس فیلم در سراسر خیابان ۱۱۰ ۱۹۷۲ سعید در سریال تلویزیونی من جاسوس به عنوان فیلمبردار دندانهایش را بریده بود که با ترکیب کارهای استودیویی با فیلمهای لوکیشن فیلمبرداری شده در سراسر جهان، زمینه جدیدی را برای تلویزیون آمریکایی ایجاد کرد. شاهکاری که با کنار گذاشتن دوربین های میچل در همه جا حاضر اما غیرقابل استفاده آن روز به نفع Arriflex 35 IIC سبک وزن ممکن شد. سعید در طول عکاسی اصلی متوجه شد که اولین مدل تولیدی دوربین مورد انتظار و پیشگامانه Arriflex 35BL به تازگی وارد نیویورک شده است. سعید پس از ایجاد یک رابطه طولانی و موفق با ARRI در طول سالهای جاسوسی I، فولکر بهنمن را که در آن زمان معاون رئیس بخش ARRI در آمریکا بود، متقاعد کرد که به خدمه خود در سراسر خیابان ۱۱۰ اجازه دهد یک هفته برای اولین بار ۳۵BL را امتحان کنند. دوربین در یک فیلم متحرک استفاده شد.
زیرنویس در سراسر خیابان ۱۱۰ ۱۹۷۲ در میان نقدهای معاصر، راجر گرینسپان از نیویورک تایمز می نویسد: «این کار می تواند یکباره نسبت به سیاه پوستان بی انصافی، نسبت به سفیدپوستان شرورانه و توهین آمیز به هر کسی که احساس می کند روابط نژادی ممکن است چیزی بهتر از نسل کشی بداهه باشد… تمام شده است تقریباً همه کشته شدهاند – به طرق مختلف، اما بیشتر توسط یک مسلسل که سر و صدای زیادی ایجاد میکند و خون زیادی به پا میکند و احتمالاً به عنوان نزدیکترین جایگزین برای یک قهرمان قابل شناسایی عمل میکند.» ورایتی نوشت که این فیلم “برای آدم های بدحجاب نیست. از ابتدا یک حمام خون مجازی است. بخش هایی از آن که خشونت خونین نیستند توسط مکان های لوکیشن محقر در هارلم نیویورک یا مناطق به همان اندازه نامطلوب محله های یهودی نشین پر شده اند. هیچ رهایی از افسردگی و ستم وجود ندارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰