ایجاد محتوای با کیفیت بالا
ایجاد محتوای با کیفیت بالا امری ضروری شده است. وب سایت هایی با محتوای نامناسب یا غیر مفید در معرض خطر هستند. اگر محتوایی را برای رتبه بندی در گوگل بنویسید و در عین حال تجربه کاربری را در نظر نگیرید، ممکن است با کاهش ترافیک و رتبه مواجه شوید. به روز رسانی محتوای مفید
ایجاد محتوای با کیفیت بالا امری ضروری شده است. وب سایت هایی با محتوای نامناسب یا غیر مفید در معرض خطر هستند.
اگر محتوایی را برای رتبه بندی در گوگل بنویسید و در عین حال تجربه کاربری را در نظر نگیرید، ممکن است با کاهش ترافیک و رتبه مواجه شوید. به روز رسانی محتوای مفید Google یک به روز رسانی در سراسر سایت است.
بسته به نحوه مدیریت به روز رسانی و نحوه به روز رسانی محتوای خود در طول زمان، می تواند تعامل با وب سایت شما را به شدت بهبود بخشد یا آن را کاهش دهد.
گوگل با بهروزرسانی محتوای مفید جدید خود، با شناسایی محتوایی که «بهنظر میرسد اساساً برای رتبهبندی موتورهای جستجو بهجای کمک یا اطلاعرسانی ایجاد شدهاند، به کاربران کمک کند «محتوای با کیفیت بالا» را پیدا کنند.
بهروزرسانی محتوای مفید Google چه زمانی منتشر شد؟
بهروزرسانی محتوای مفید Google در ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ منتشر شد. برنامههایی برای عرضه این بهروزرسانی به زبانهای دیگر در آینده پس از عرضه دو هفتهای بهروزرسانی الگوریتم رتبهبندی انگلیسی وجود دارد.
راهاندازی و پیادهسازی بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی Google راهی آسان برای صاحبان وبسایت است تا در بالاترین رتبهبندی جستجو قرار بگیرند.
به روز رسانی محتوای مفید گوگل چگونه کار می کند؟
بهروزرسانی محتوای مفید به کسبوکارها با تجربه کاربر وبسایت رضایتبخش پاداش میدهد. و محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو که بر روی ایجاد رتبه بندی مطلوب با استفاده از پر کردن کلمات کلیدی متمرکز شده است باید دید خود را بهبود بخشد.
اجرای بهروزرسانی محتوای مفید Google بسیار حیاتی است. این یک الگوریتم وزنی است که در کل سایت اعمال می شود.
الگوریتم یادگیری ماشینی ممکن است محتوای غیر مفید را در یک وب سایت با یک طبقهبندی علامتگذاری کند و روی دید کلی سایت تأثیر بگذارد.
در سایتهایی با نسبتهای بالای محتوای غیر مفید در مقابل سایتهایی با نسبتهای بالای محتوای مفید، تأثیر واضحتری وجود دارد.
از آنجایی که سایت های آسیب دیده باید محتوای موجود خود را به روز کنند، بازیابی و دیده شدن ممکن است ماه ها طول بکشد.
گوگل می خواهد محتوای مفیدتری را برای کمک به کاربران و پاداش دادن به محتوای بهتر ارائه دهد. محتوای غیر مفید را از وب سایت خود حذف کنید و الگوریتم رتبه بندی را برای بازیابی مجدد دید موتور جستجو اثبات کنید.
این ماه ها را به عنوان دوره آزمایشی در نظر بگیرید. در طول بازیابی، مطمئن شوید که محتوای شما کاربرپسند است.
سه راه برای آماده شدن برای Google Update
در زیر سه راه برای آماده شدن برای بهروزرسانی محتوای مفید جدید Google از قبل وجود دارد:
۱. مشخص کنید که مخاطبان شما چه می خواهند
افرادی که به سمت یک تصویر هدف نشانه می روند منبع
چرا این مربوط است؟
همانطور که بسیاری از نویسندگان می دانند، ارائه ارزش به مخاطبان و شناسایی "نیاز" به نوع خاصی از محتوا بسیار مهم است.
به عنوان مثال، فروش یک دوره آموزشی سئو آنلاین که شما طراحی کرده اید ممکن است برای مخاطبی که صرفاً جستجوی "سئو چیست؟" را جستجو می کند، سودی نداشته باشد.
چگونه یک فروشگاه Etsy که استیکرهای از پیش ساخته شده را می فروشد، به مخاطبانی که به دنبال راه هایی برای طراحی استیکرهای خود به صورت آنلاین هستند، کمک نمی کند.
نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کنید و راه حل هایی برای آنها ارائه دهید که نیازهای آنها را برآورده کند.
اگر مخاطبان هدف مستقیماً به شما مراجعه کنند، میتوانید محتوای مرتبط را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید؟
سایت های قدیمی و تازه راه اندازی شده باید به جای تمرکز بر رتبه بندی، مخاطبان هدف خود را عمیقاً درک کنند.
۲. محتوای شفاف بنویسید
گوگل توصیه میکند از کلیکبایت خودداری کنید. از تخریب انتظارات خوانندگان خود با افزودن محتوای نامربوط یا پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. پر کردن کلمات کلیدی می تواند منجر به محتوای ناخوشایند شود و در نتیجه رتبه بندی را کاهش دهد.
نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که اطمینان حاصل کنید که فقط محتوای مرتبط را برای مخاطبان فعلی خود ارائه می دهید. فقط باید روندهایی را در نظر بگیرد که با مخاطب فعلی شما طنین انداز می شود.
۳. بر تولید محتوای ارزش افزوده تمرکز کنید
۵-نکته-برای-Crafting-Power-Packed-Value-Content-760×400
منبع
در اینجا می توانید مهارت های خود را منعطف کنید و تخصص واقعی خود را نشان دهید. مردم اگر چیزی از آن بیاموزند از نوشتن لذت بیشتری خواهند برد.
خوانندگان باید پس از خواندن مطالب شما احساس رضایت کنند.
اگر با نویسندگان باتجربه کار می کنید، نیازی به استرس یا نگرانی در مورد به روز رسانی موتورهای جستجو نیست.
مقالاتی را ایجاد کنید که رتبه بندی کنند
از تولید مقالات زیاد خودداری کنید تا کیفیت، خوانایی و محتوا را قربانی رتبه اول نکنید.
ضمن دعوت از بینندگان جدید (و بازگرداندن آنها) مخاطبان فعلی خود را پرورش دهید!
پس از بهروزرسانی، اگر از قبل محتوای باکیفیت تولید میکنید، باید ترافیک جستجو را افزایش دهید.
عواملی که باید برای بهروزرسانی محتوای مفید Google در نظر گرفت
این شرکت نکاتی را برای پیمایش تغییرات آتی به عنوان بخشی از تلاش برای کمک ارائه کرده است.
برای ایجاد سایتها و محتوای باکیفیت، گوگل دستورالعملهایی را به سازندگان محتوا، بازاریابان و ناشران ارائه میدهد.
۴ نکته که باید در مورد به روز رسانی محتوای مفید Google در نظر داشته باشید
۱. روی موضوع اصلی خود تمرکز کنید
با این بهروزرسانی، گوگل ممکن است از مردم بخواهد در زمینههای تخصصی خود متخصص شوند. گاهی اوقات انتشار مقالات خارج از جایگاه شما برای ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.
اگر محتوا را بر روی همان محتوا ایجاد کنید، کاربر وب سایت شما محتوا را مفید نخواهد یافت. محتوا فقط برای افرادی که علاقه مند به مراقبت از پوست هستند مفید خواهد بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰