کد خبر : 210256
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 19:37

محکم کاری و تثبیت سنگ نما توسط گروه نماسازان پیشرو

محکم کاری و تثبیت سنگ نما توسط گروه نماسازان پیشرو

آیا می دانید در سال چند نفر بر اثر ریزش سنگ از نما فوت می شوند؟ آیا می دانید ساکنین یک ساختمان اگر سنگی روی یک ماشین بیفتد چه میزان باید خسارت پرداخت کنن؟ تنها راه حل برای رهایی از این دغدغه فکری استفاده از محکم کاری سنگ نما توسط پیچ و رولپلاک سنگ نما

آیا می دانید در سال چند نفر بر اثر ریزش سنگ از نما فوت می شوند؟ آیا می دانید ساکنین یک ساختمان اگر سنگی روی یک ماشین بیفتد چه میزان باید خسارت پرداخت کنن؟ تنها راه حل برای رهایی از این دغدغه فکری استفاده از محکم کاری سنگ نما توسط پیچ و رولپلاک سنگ نما است. همانطور که برای راحتی خیال خود ماشین خود را بیمه می کنید برای پیشگیری از بروز خطرات احتمالی تثبیت سنگ نما ضروری است.

دلایل ریزش و افتادن سنگ از نما چیست؟

ریزش سنگ از نمای ساختمان ممکن است به دلیل چندین عامل باشد. در زیر به برخی از دلایل اصلی این مسئله اشاره می‌شود:

۱. رطوبت و آب

نفوذ آب: ورود آب به ساختمان و نفوذ آن به داخل و پشت سنگ‌ها می‌تواند باعث آسیب و ضعف در ارتباطات داخلی سنگ شود. در زمان‌های سرد، آب در سنگ یخ می‌شود و باعث انفجار و ترک‌ها در ساختمان می‌شود.

۲. تغییرات دمایی

انقباض و انبساط: تغییرات دمایی گسترده می‌توانند باعث انقباض و انبساط سنگ شوند، که در نهایت منجر به ترک‌ها و جداشدن از سطح ساختمان می‌شوند.

۳. فشارهای مکانیکی

ضربه‌ها و لرزش‌ها: ضربه‌ها، لرزش‌ها و فشارهای مکانیکی ممکن است باعث جدا شدن یا شکستن قطعات سنگی شود.

۴. پدیده‌های شیمیایی

فرآیندهای خوردگی: تماس با مواد شیمیایی مانند اسیدها می‌تواند باعث فرآیندهای خوردگی شود که سنگ را ضعیف کرده و به ریزش آن از نما منجر می‌شود. یکی از اصلی ترین مواد شیمیایی باران اسیدی بوده که در کلان شهرها بسیار شایع است.

۵. تغییرات جوی

عوامل جوی مانند باد، باران و یخبندان: تاثیرات طبیعی مانند بادهای شدید، باران شدید یا یخبندان ممکن است به سنگ‌ها صدمه بزند و باعث ریزش آنها شود.

۶. کیفیت ساختمانی

نقص‌های ساختمانی: اگر ساختمان با کیفیت نباشد یا اجزای ساختاری آن به درستی اجرا نشده باشند، ممکن است سنگ‌ها به نما اتصال کافی نداشته و باعث ریزش شوند.

برای جلوگیری از ریزش سنگ از نما، اجرای صحیح و کیفیتی از ساختمان، حفاظت از ساختمان در برابر رطوبت، استفاده از سیستم‌های عایقی، و نظارت دقیق بر نگهداری ساختمان از اهمیت بالایی برخوردارند.

بعد از رویت لقی سنگ نما و یا ریزش سنگ چه باید کرد؟

چنانچه سنگی از نمای ساختمان شما دچار ریزش شد و یا ترک و درز و شل شدگی در سنگ نما مشاهده نمودید، اولین کار بستن زیر آن قسمت است. این کار به این دلیل انجام می شود که عابرین از آن قسمت عبور نکنند و همچنین وسایل نقلیه پارک نکنند.

بعد از انجام این کار راه چاره این است که با شرکت هایی که در این مورد اقداماتی انجام می دهند تماس گرفته و طلب یاری نمایید. نماسازان پیشرو شرکت خدمات کار در ارتفاع است که در این زمینه فعالیت می کند. می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۸۳۱۶۶۲۰ با این شرکت در تماس باشید.

بهترین روش تثبیت و محکم کاری سنگ نمای ساختمان

به طور قطع بهترین راه حل برای تثبیت سنگ نما استفاده از پیچ و رولپلاک است. در این روش تمامی سنگ ها توسط پیچ به بدنه نما و ملات پشت سنگ محکم می شوند. این کار اصول و قواعدی دارد که در صورت رعایت آن ها نمای شما برای همیشه ایمن خواهد شد.

نحوه صحیح پیچ و رولپلاک سنگ نما را به طور کامل در سایت شرکت نماسازان پیشرو می توانید مطالعه بفرمایید. کار ارائه شده توسط این شرکت تماما روی اصول و استاندارد انجام خواهد شد. رزومه قوی و اجرای بیش از ۸۰۰۰ پروژه پیچ و رولپلاک گواه این موضوع است.

پیچ کردن سنگ نما با طناب و بدون داربست

برای محکم کاری سنگ نما توسط پیچ رولپلاک شما به هیچ عنوان نیاز به باز و بست داربست ندارید. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی تمام امور در ارتفاع و نمای ساختمان ها به وسیله راپل یا همان کار با طناب انجام می شود.

در این روش طناب هایی از بالای پشت بام شما و به جایی مناسب مهار می شوند. سپس از لبه پشت بام فرد راپل کار سوار طناب شده و توسط ادوات مخصوص این کار روی نما معلق می گردد. این فرد با استفاده از ابزار فرود خود می تواند در هر نقطه از نما توقف کرده و کار خود را انجام دهد.

استفاده از طناب به جای داربست مزایای زیادی دارد. قیمت مناسبتر، سریعتر شدن فرایند کار، ایمنی بیشتر پرسنل، عدم مزاحمت برای عابرین و وسایل نقلیه و عدم آسیب به نمای ساختمان تنها بخشی از این مزایا می باشد.

مقاوم سازی نما توسط پیچ کردن با داربست بالاجبار!

در بعضی مواقع شرایط ساختمان جوری نیست که امکان استفاده از راپل وجود داشته باشد. شیروانی بودن پشت بام ساختمان و داشتن پیشانی نما که فاصله زیادی با بدنه نما دارد، شرایطی را به وجود می آورند که استفاده از داربست اجبار می شود.

چنانچه مجبور به نصب داربست شدید باز هم می توانید از خدمات شرکت پیشرو بهره مند گردید. این شرکت علاوه بر انجام امور با راپل در زمینه خدمات رسانی با داربست نیز فعال می باشد.

توضیحات اجمالی برای کار محکم کاری نمای ساختمان

پس از بازدید کارشناسان از کار شما توضیحاتی در قالب یک پیش فاکتور به شما داده خواهد شد. توضیحاتی که در همه ساختمان ها مشترک است را در زیر می توانید مطالعه نمایید.

  1. تامین پیچ و رولپلاک به عهده شرکت است. کار با پیچ گالوانیزه ضد زنگ اجرا خواهد شد.
  2. اگر سنگی از نما ریزش کرده باشد تهیه سنگ و چسب سنگ به عهده کارفرما و نصب آن به عهده پیمانکار می باشد.
  3. تمامی پرسنل دارای بیمه مسئولیت مدنی یا همان بیمه حوادث هستند فلذا هیچ مسئولیتی به عهده کارفرما نمی باشد.
  4. کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان طبق قرارداد قبل از کار یا فاکتور انتهای کار شامل پنج سال گارانتی می باشد.
  5. روی پیچ ها برای عدم از بین رفتن زیبایی نما رنگ یا بتونه همرنگ سنگ خواهد شد.

دریل مناسب برای کار سوراخ کاری به منظور پیچ کردن

متاسفانه اکثر پیمان کارهایی که با طناب کار پیچ رولپلاک را انجام می دهند فقط از دریل های لرزشی استفاده می کنند. دلیل این کار هم این است که نمی خواهند سختی های استفاده از دریل گیربکسی را به جان بخرند. نتیجه کار می شود شکستن، ترک خوردن و نهایتا افتادن سنگ در همان حین کار یا پس از گذشت زمان پس از اتمام کار. از همین رو این مورد را بسیار مورد توجه قرار دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

هستند کسانی که به شما قیمت پایین می دهند اما به دلیل درست کار نکردن و استفاده از دریل های لرزشی برای سنگ های با عرض کم باعث می شوند شما متحمل هزینه برای خرید سنگ شوید. بماند که آنها می گویند برای نصب این سنگ ها نیز مجدد هزینه دریافت می کنند.

نصب سنگهای افتاده نما به منظور ترمیم

پس از اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و بتونه کار روی پیچ ها نوبت به ترمیم قسمت های ریزش کرده و نصب سنگهای افتاده با طناب می رسد.

کادر اجرایی می بایست در حین کار پیچ کردن سنگ ها، ابعاد سنگ های افتاده را در آورده و تقدیم کارفرما کنند تا نسبت به تهیه آنها اقدام نماید. در صورتی که کارفرما بتواند ابعاد دقیق را خودش برداشت نماید بهتر است قبل شروع کار تهیه کند تا روال انجام کار سرعت بهتری داشته باشد.

در کنار تهیه سنگ، کارفرما چسب سنگ و سیمان نیز می بایست تهیه کند. استفاده از چسب سنگ آنقدر تاثیر شگرفی ندارد و بیشتر بار نصب سنگ به دوش پیچ های مورد استفاده است. پس از نصب سنگ مطمئنا درز هایی وجود دارد که توسط سیمان و بندکشی برطرف خواهد شد.

پوشاندن روی پیچ ها توسط بتونه برای حفظ زیبایی نما

یکی از مواردی که در موضوع تثبیت سنگ نما با طناب بسیار برای مشتری حائز اهمیت است از دست نرفتن زیبایی نما پس از اتمام کار است. درآوردن رنگ متناسب با سنگ نما امری است که فقط تجربه بالا در کار و رنگ شناسی و علم ترکیب رنگ می تواند در آن راه گشا باشد.

نحوه درست کردن بتونه به این ترتیب است که سیمان سفید با پودر رنگ های مختلف ترکیب می شود تا همسان با رنگ سنگ نما شود. باید توجه داشت که این کار را باید قبل از مخلوط کردن با آب انجام داد چرا که پس از ترکیب با آب کلا رنگ بتونه تیره تر می شود. پس از گذاشتن بتونه روی پیچ و خشک شدن بتونه همرنگ می شود.

بیمه بودن راپل کاران مجری کار

یکی از مواردی که در انجام کارهای در ارتفاع بسیار مهم است بحث بیمه بودن پرسنل است. این موضوع برای راحت بودن خیال کارفرما حائز اهمیت است.

تمامی پرسنل و تکنسین های مشغول به کار در تیم نماسازان پیشرو دارای بیمه نامه مسئولیت مدنی یا همان بیمه حوادث می باشند و مسئولیت کاملا از کارفرما در این خصوص سلب خواهد شد. به طور معمول اکثر پیمانکارها یا دارای بیمه نمی باشند و یا خودشان برای خودشان بیمه رد می کنند که در صورت بروز حادثه دوباره مسئولیت به عهده کارفرما می باشد. تیم ما آماده این است که بیمه نامه پرسنل را به رویت کارفرما برساند.

قیمت پیچ کردن سنگ نما چگونه محاسبه می شود؟

هزینه و قیمت پیچ کردن نما تنها پس از رویت نما قابل محاسبه است. در زیر به پارامترهای مهمی که در هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دخیل هستند اشاره شده است.

  • تعداد طبقات نما
  • متراژ بر نمای ساختمان
  • جنس سنگ های کار شده
  • عرض سنگ های کار شده
  • حجم ابزارهای کار شده(سنگهای برجسته کار شده) و عرض آنها
  • فاکتورهای سختی و راحتی هر کار با توجه به شرایط خاص نما

هفت مورد ذکر شده در بالا مهمترین عوامل تاثیرگذار در براورد هزینه برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد. بدیهی است پس از در نظر گرفتن این عوامل مشخص می شود که کار به چقدر مصالح و چند روز زمان نیاز دارد.

بعد از در نظر گرفتن این موارد قیمت دقیق محاسبه و به کارفرمای عزیز اعلام خواهد شد. به طور قطع این مدل قیمت گذاری بهترین و صحیح ترین مدل می باشد.

مقاوم سازی و محکم کاری نما در تهران و کرج با نماسازان پیشرو

حوزه فعالیت شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو در تمامی استان های تهران و البرز (کرج) می باشد. برای انجام کار خود کافی است با این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان به صورت رایگان از نمای ساختمان شما بازدید کرده و سپس توضیحات و قیمت محکم کردن نما را خدمت شما اعلام می کنند.

همچنین با ارسال عکس از نمای خود می توانید توضیحات و حدود قیمت را از این شرکت جویا شوید. کار شما در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به انجام خواهد رسید. محکم کاری سنگ نما توسط نماسازان پیشرو به صورت کاملا تخصصی و با رزومه ای قوی در این حوزه انجام خواهد شد.

سخن پایانی در زمینه محکم کردن نما

در سال های اخیر بحث ریزش سنگ از نما افزایش چشمگیری داشته است. متعاقبا فوت افراد و آسیب به وسابل نقلیه پارک شده در اثر این بحران بسیار زیاد شده است. چنانچه می خواهید از این دغدغه و گذراندن وقت خود در دادگاه های مربوطه دور باشید بحث محکم کاری سنگ نما را جدی بگیرید.

برای انجام این کار شرکت نماسازان پیشرو در خدمت شما بوده تا یکبار برای همیشه خیال شما را از این بابت راحت نماید.

توجه: این مقاله برگرفته از مطالب سایت نماسازان پیشرو به آدرس petzlrappel.comمی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

اهنگ و فال هوش مصنوعی

تجهیزات آتش نشانی ساختمان

خرید صندلی پزشکی

خرید عمده لباس

مبل راحتی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

پراپ

امداد خودرو همدان

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

صندلی اداری

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

بهترین تلویزیون سونی/سونی x80l

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر