کد خبر : 208729
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 21:43

دانلود زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 زیرنویس فیلم هندی ویرا سیمها ردی یک فیلم درام اکشن به زبان تلوگوی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی گوپیچاند مالیننی و تهیه‌کنندگی Mythri Movie Makers است. نانداموری بالاکریشنا در نقشی دوگانه به همراه شروتی هاسان، وارالاکسمی ساراتکومار، هانی رز و دونیا ویجی ایفای نقش می

دانلود زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 زیرنویس فیلم هندی ویرا سیمها ردی یک فیلم درام اکشن به زبان تلوگوی هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی گوپیچاند مالیننی و تهیه‌کنندگی Mythri Movie Makers است. نانداموری بالاکریشنا در نقشی دوگانه به همراه شروتی هاسان، وارالاکسمی ساراتکومار، هانی رز و دونیا ویجی ایفای نقش می کند. موسیقی متن و موسیقی متن فیلم توسط S. Thaman ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 در استانبول، Meenakshi یک رستوران رو به رشد از غذاهای Rayalaseema را اداره می کند. یک بار، ریچارد، تمایل تجاری به گرفتن رستوران توسط قلاب یا کلاهبردار باعث می شود که او رستوران را تهدید، ضرب و شتم و آسیب برساند. با آگاهی از آن، جای سیمها ردی / جای شجاع، پسر میناکشی، او را با اخطار کتک می زند و نجات می دهد. جی در نمایندگی‌های خودرو زیاده‌روی می‌کند و با یک خواننده ناشنوا، ایشا، دختر جایارام غول‌دار آشنا می‌شود و آنها را در هم می‌کوبند. در پیشنهاد ازدواج، میناکشی وجود پدرش ویرا سیمها ردی، پیروز و جنگجوی پولیچرلا، آندرا پرادش را به جی فاش می کند.

ویرا سیمها ردی داور رایالاسیما است که برای ریشه کن کردن جناح گرایی بدنام تلاش می کند. او با پرتاپ ردی، رهبر جناح شیطانی که قصد ترور او را دارد، اختلاف دارد. در بسیاری از مواقع، او تلاش می کند اما فایده ای ندارد. به علاوه، هر بار که ویرا سیمها ردی به زندگی پراتاپ ردی صدقه می‌دهد. بنابراین، همسر سنگدل او بهنوماتی همیشه تف می کند زیرا او نمی تواند انتقام بدبختی های گذشته خود را بگیرد و ویرا سیمها ردی را مسئول آن می داند.

بعد، پراتاپ ردی با اختلاط با عموی خود، وزیر پدی ردی، حیله می‌کند تا کارخانه‌ای را که متعلق به صنعت‌گر راج گوپال است، که ۳۰ سال پیش با هدف ویرا سیمها ردی ساخته شده بود، بنشیند. علاوه بر این، آنها قرار است سنگ بنای کارخانه جدیدی را که سیاستمداران برجسته وارد آن می شوند، بگذارند. راج گوپال بلافاصله به کمک ویرا سیمها ردی می‌پردازد و وضعیت موجود را هنگامی که با شجاعت با آنها روبرو می‌شود و به تنهایی در خود مرز به آنها پاسخ می‌دهد، می‌پردازد. بنابراین، ویرا سیمها ردی از وزیر کشور کریشنا ردی برای ارعاب او درخواست مذاکره می کند. به نوبه خود، او با اعلان تخلفات آنها سر و صدا می کند و همچنین به آنها هشدار می دهد که هرگز مانع راه او نشوند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی ویرا سیمها ردی ۲۰۲۳ در همین حال، ویرا سیمها ردی تماس تلفنی از میناکشی دریافت می کند که او را دعوت می کند و او وسایل را جمع می کند. پس از رسیدن، او زیر ابر ۹ است تا پسرش جای سیمها ردی را ببیند که او از او بی خبر است و از میناکشی برای احترام به تصمیمش تشکر می کند. سپس، او به Jayaram نقل مکان می کند، و تایید می کند که اگرچه میناکشی را نبافته است، آنها یک رابطه خالص با هم دارند. با این حال، او با خوشحالی قبول می کند. بلافاصله پس از خروج آنها، جایارام می ترسد زیرا او سرمایه گذار گارد سیاه در کارخانه است.

زیرنویس فیلم Veera Simha Reddy 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Veera Simha Reddy 2023 بنابراین، او حضور ویرا سیمها ردی را در ترکیه نشان می دهد که کابال وحشیانه او را می کشد و به آنجا می رسد. در اینجا، نبرد در آستانه کشتن پراتاپ ردی آغاز می‌شود، در حالی که ویرا سیمها ردی پرهیجان به صدای بانوماتی گوش می‌دهد که او را برادر خطاب می‌کند و نشان می‌دهد که آنها خواهر و برادر هستند. علاوه بر این، زمانی که ناگهان پراتاپ ردی و بانوماتی به طرز بی‌رحمانه‌ای به او خنجر می‌زنند، التماس می‌کند که شوهرش را ترک کند. در آنجا، جی تلاش می کند تا حمله کند اما ویرا سیمها ردی او را متوقف می کند و می گوید که می تواند بارها و بارها برای خواهرش بمیرد. ویرا سیمها ردی قبل از ترک نفس به جی دستور می دهد تا آخرین حقوق خود را در سرزمین مادری خود انجام دهد. طبق دستورالعمل‌ها، جی جسد پدرش را به رایالاسیما می‌برد و مراسم تشییع جنازه را بین تعداد زیادی از متعصبان غرق شده در غم و اندوه انجام می‌دهد. پس از آن، زمانی که سیداپا، آبی واقعی ویرا سیمها ردی، گذشته را فاش می کند، جای دلیل اصلی خصومت بانوماتی با برادرش را زیر سوال می برد.

در واقع، بانوماتی فرزند غیرقانونی پدر ویرا سیمها ردی است، با این حال او بت می‌کند و زندگی خود را وقف او می‌کند. میناکشی پسر عموی اوست که از کودکی او را دوست داشته و با او نامزد شده است. او از او می‌خواهد که تا پایان خواستگاری بانوماتی صبر کند، اما متأسفانه آنها به نتیجه می‌رسند. علاوه بر این، روستای مجاور «موسالی مادوگو» در معرض خطر هیولایی «گانگی ردی»، پدر پراتاپ ردی است که بال زیر پای او از جمله خدا را خفه می‌کند. یک بار کودکی که قربانی جنایات او شده بود به ویرا سیمها ردی نزدیک می شود تا آنها را از چنگال شیطانی گانگی ردی رهایی بخشد. فوراً، ویرا سیمها ردی وحشی را متهم می کند، گانگی ردی را از بدن جدا می کند، کنترل سلطنت را در دست می گیرد و پرتاپ ردی را با ارائه آخرین اخطار رها می کند. بانوماتی شکار پسر سیداپا را دوست دارد. ویرا سیمها ردی با یادگیری آن از صمیم قلب تایید خود را می دهد و آنها را درگیر می کند.

جدای از آن، هر ساله مسابقات مرسوم در آن منطقه برگزار می شود که ویرا سیمها ردی پیروز می شود. در این دقیقه، پراتاپ ردی او را به تاخیر می اندازد که شکار برای محافظت از شهرت ویرا سیمها ردی شرکت می کند و او مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. در این مرحله، پراتاپ ردی شکار را سرزنش می کند و عصبانیت او را مبالغه می کند. در آن حالت خشمگین، شکر مست در تیراندازی قرار گرفت که ناخواسته یک روستایی سوری را می کشد. در حال حاضر، ویرا سیمها ردی تقوا را برپا می کند و شکار را طرد می کند، در نتیجه او خودکشی می کند. بانوماتی خشن با دیدن آن به دشمن برادرش تبدیل می شود و تمام عشق و محبت خود را به عنوان یک حقه ادعا می کند و متعهد می شود که انتقام بگیرد. با این حساب، او پراتاپ ردی را به هم متصل کرد و به او دستور داد که قبل از مرگ ویرا سیمها ردی به او دست نزند. در نتیجه، ویرا سیمها ردی پرتاپ ردی را زنده برای خواهرش بلند می کند. به طور موازی، ویرا سیمها ردی غمگین تصمیم می گیرد تا از همه راحتی ها به عنوان جریمه چشم پوشی کند و از میناکشی می خواهد که زندگی خود را رها کند و او این کار را با پنهان کردن راز بارداری خود انجام می دهد.

زیرنویس فیلم هندی ویرا سیمها ردی ۲۰۲۳ پس از مکاشفه، سیداپا به جی می‌گوید که برگردد. راج گوپال کارخانه را به اشرار تسلیم می کند. جی به یکباره به آنها حمله می کند تا جاه طلبی پدرش را تداوم بخشد و همچنین پراتاپ را به چالش می کشد تا بدون پیشینه عمه اش وارد شود. پراتاپ ردی که از این اظهار نظر خشمگین شده است، بابانوماتی را می زند و ادعا می کند که او کسی است که با قتل شکار انتقام را در ذهن او تحریک کرده است. با دانستن این موضوع، بانوماتی سقوط می کند، از پشیمانی می میرد، و به سراغ جی می رود تا با کشتن خود با بریدن گلوی او، او را از همه بندها آزاد کند. در زمان سوزاندن او، پراتاپ ردی هنگامی که جی حمله می کند حمله می کند. در نهایت، او پراتاپ ردی را متوقف می کند و خاکستر عمه اش را در قبر پدرش ادغام می کند. در نهایت، فیلم در یک یادداشت شاد با جای سیمها ردی که میراث پدرش را ادامه می دهد به پایان می رسد.

زیرنویس Veera Simha Reddy 2023 - بلو سابتایتل

۱۲۳ تلوگو ۳ از ۵ ستاره را داد و نوشت: “در کل، ویرا سیمها ردی یک سرگرم کننده اکشن مناسبی است که تمام عناصر تجاری برای سرگرم کردن طرفداران بالاکریشنا را دارد.” Manoj Kumar R از Indian Express به این فیلم ۳.۲۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “بخش دردسرساز Veera Simha Reddy، به همین دلیل بیشتر فیلم های Balakrishna، این است که استدلال می کند که کشتن برای حل یک مشکل اشکالی ندارد”. Neeshita Nyayapati از The Times of India 2.5 ستاره از ۵ ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “Veera Simha Reddy فیلم تمام و کمال بالاکریشنا است. با این حال، جایی که او در نقش ویرا پیروز می شود، در نقش جای شکست می خورد. هر زمان که مرد روی پرده می آید پوشیده می شود. سیاه زمانی است که شما می خواهید به آن توجه کنید، آرایش کیک و عملکرد ملایم او در حین بازی شخصیت دیگر آن را از بین می برد.” جانانی کی از ایندیا تودی به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ داد و فیلم را “بوی از ایده های کلیشه ای” نامید، ضمن انتقاد از خط داستانی، از عملکرد بالاکریشنا تمجید کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

اهنگ و فال هوش مصنوعی

تجهیزات آتش نشانی ساختمان

خرید صندلی پزشکی

خرید عمده لباس

مبل راحتی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

پراپ

امداد خودرو همدان

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

صندلی اداری

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

بهترین تلویزیون سونی/سونی x80l

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر