کد خبر : 209076
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 22:32

دانلود زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 زیرنویس فیلم آخرین امپراتور یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای حماسی است که در سال ۱۹۸۷ در مورد زندگی پویی، آخرین امپراتور چین است. کارگردانی آن برناردو برتولوچی بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری مارک پپلو نوشته است که از زندگینامه پویی در سال ۱۹۶۴ اقتباس شده

دانلود زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 زیرنویس فیلم آخرین امپراتور یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای حماسی است که در سال ۱۹۸۷ در مورد زندگی پویی، آخرین امپراتور چین است. کارگردانی آن برناردو برتولوچی بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری مارک پپلو نوشته است که از زندگینامه پویی در سال ۱۹۶۴ اقتباس شده است و به طور مستقل توسط جرمی توماس تهیه شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 تا سال ۱۹۵۰، پویی ۴۴ ساله، امپراتور سابق چین، از زمان دستگیری اش توسط ارتش سرخ در جریان تهاجم شوروی به منچوری، به مدت پنج سال در بازداشت به سر می برد. در جمهوری خلق چین که اخیراً تأسیس شده است، پویی به عنوان یک زندانی سیاسی و جنایتکار جنگی وارد زندان فوشون می شود. بلافاصله پس از ورود، پویی اقدام به خودکشی می کند، اما به سرعت نجات می یابد و به او گفته می شود که باید محاکمه شود.

۴۲ سال قبل از آن، در سال ۱۹۰۸، یک کودک نوپا پویی توسط ملکه دواگر سیکسی در حال مرگ به شهر ممنوعه احضار شد. سیکسی پس از اینکه به او گفت که امپراتور قبلی در همان روز مرده است، به پویی می گوید که او امپراتور بعدی خواهد بود. پس از تاج گذاری، پویی که از محیط جدیدش می ترسد، بارها تمایل خود را برای رفتن به خانه ابراز می کند، اما او را رد می کنند. با وجود داشتن تعداد زیادی خواجه و خدمتکار کاخ که منتظر او هستند، تنها دوست واقعی او پرستار خیس او، آر مو است.

همانطور که او بزرگ می شود، تربیت او کاملاً به کاخ امپراتوری محدود می شود و او را از ترک منع می کنند. یک روز، برادر کوچکترش، پوجی، او را ملاقات می کند و به او می گوید که دیگر امپراتور نیست و چین به جمهوری تبدیل شده است. در همان روز، آر مو مجبور به ترک شد. در سال ۱۹۱۹، رجینالد جانستون مهربان به عنوان معلم خصوصی پویی منصوب می شود و به او آموزش های سبک غربی می دهد و پویی به طور فزاینده ای تمایل به ترک شهر ممنوعه پیدا می کند. جانستون که نسبت به سبک زندگی پرهزینه درباریان محتاط است، پویی را متقاعد می کند که بهترین راه برای دستیابی به این امر ازدواج است. پویی متعاقبا با وانرونگ ازدواج می کند و ونشیو به عنوان همسر ثانویه ازدواج می کند.

دانلود زیرنویس فیلم آخرین امپراتور ۱۹۸۷ پویی سپس به اصلاح شهر ممنوعه، از جمله اخراج خواجه‌های دزد کاخ می‌پردازد. با این حال، در سال ۱۹۲۴، خود او از کاخ اخراج شد و به دنبال کودتای پکن به Tientsin تبعید شد. او به‌عنوان یک پلی‌بوی و آنگلوفیل زندگی منحط‌آمیزی دارد و پس از حادثه موکدن با ژاپن طرف می‌شود. در این مدت، ونشیو از او طلاق می گیرد، اما وانرونگ باقی می ماند و در نهایت تسلیم اعتیاد به تریاک می شود. در سال ۱۹۳۴، ژاپنی ها او را به عنوان “امپراتور” ایالت دست نشانده خود یعنی Manchukuo تاج گذاری کردند، اگرچه برتری سیاسی فرضی او در هر مرحله تضعیف می شود. وانرونگ فرزندی به دنیا می آورد، اما نوزاد در بدو تولد توسط ژاپنی ها به قتل می رسد و مرده به دنیا می آید. او تا زمان دستگیری توسط ارتش سرخ، حاکم اسمی منطقه باقی می ماند.

زیرنویس فیلم The Last Emperor 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Last Emperor 1987 بر اساس برنامه آموزش مجدد کمونیستی برای زندانیان سیاسی، پویی توسط بازجویانش مجبور می شود تا به طور رسمی از همکاری اجباری خود با مهاجمان ژاپنی در طول جنگ دوم چین و ژاپن صرف نظر کند. پس از بحث‌های داغ با جین یوان، رئیس زندان فوشون، و تماشای فیلمی که جزئیات جنایات دوران جنگ توسط ژاپنی‌ها را شرح می‌دهد، پویی در نهایت انصراف می‌دهد و توسط دولت بازسازی‌شده در نظر گرفته می‌شود. او متعاقباً در سال ۱۹۵۹ آزاد شد.

چندین سال بعد در سال ۱۹۶۷، پویی به یک باغبان ساده تبدیل شد که به دنبال ظهور کیش شخصیت مائو تسه تونگ و انقلاب فرهنگی، در یک زندگی پرولتری دهقانی زندگی می کند. در راه بازگشت از محل کار به خانه، او در رژه گارد سرخ اتفاق می افتد که در آن رد زمین داری توسط کمونیست ها جشن می گیرد. او جین یوان را می بیند که اکنون یکی از زندانیان سیاسی که در رژه به عنوان یک ضد انقلاب مجازات شده است، مجبور به پوشیدن کلاهک و ساندویچ تخته با شعارهای تنبیهی شده است.

پویی بعداً از شهر ممنوعه بازدید می کند و در آنجا با پسر جوانی که روسری قرمز جنبش پیشگامان را پوشیده است ملاقات می کند. پسر به پویی دستور می دهد که از تاج و تخت دور شود، اما پویی ثابت می کند که او قبل از نزدیک شدن به تاج و تخت واقعاً پسر بهشت بوده است. در پشت آن، پویی یک جیرجیرک حیوان خانگی ۶۰ ساله را پیدا می کند که چن بائوچن، مسئول کاخ در روز تاجگذاری خود به او داده بود و آن را به کودک می دهد. پسر که از این هدیه شگفت زده شده، رو می کند تا با پویی صحبت کند، اما متوجه می شود که او ناپدید شده است.

زیرنویس فیلم آخرین امپراتور ۱۹۸۷ در سال ۱۹۸۷، یک راهنمای تور گروهی را در قصر هدایت می کند. راهنما با توقف در مقابل تاج و تخت، زندگی پویی را در چند جمله کوتاه خلاصه می کند، قبل از اینکه به این نتیجه برسد که او در سال ۱۹۶۷ درگذشت.

زیرنویس The Last Emperor 1987 - بلو سابتایتل

زیرنویس آخرین امپراتور ۱۹۸۷ این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. در Rotten Tomatoes، بر اساس ۱۱۹ بررسی، ۸۷٪ امتیاز “Certified Fresh” با میانگین امتیاز ۸.۱۰/۱۰ دارد. اجماع سایت بیان می‌کند: «در حالی که حماسه منحط برناردو برتولوچی هرگز نبض دراماتیک شخصیت اصلی خود را مشخص نمی‌کند، تصاویر بصری خیره‌کننده و توانایی جان لون در ایجاد انفعال پرچین به آخرین امپراتور عظمت کمیاب می‌دهد.» متاکریتیک بر اساس ۱۵ منتقد، امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ را گزارش می دهد که نشان دهنده “بررسی های عموماً مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

اهنگ و فال هوش مصنوعی

تجهیزات آتش نشانی ساختمان

خرید صندلی پزشکی

خرید عمده لباس

مبل راحتی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

پراپ

امداد خودرو همدان

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

صندلی اداری

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

بهترین تلویزیون سونی/سونی x80l

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر