کد خبر : 207128
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 19:23

دانلود زیرنویس فیلم Sick 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sick 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sick 2022 زیرنویس فیلم بیمار یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جان هیمز و نویسندگی کوین ویلیامسون و کاتلین کراب است. گیدئون آدلون و بیت لحم میلیون در این فیلم بازی می کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۲ به

دانلود زیرنویس فیلم Sick 2022 زیرنویس فیلم بیمار یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جان هیمز و نویسندگی کوین ویلیامسون و کاتلین کراب است. گیدئون آدلون و بیت لحم میلیون در این فیلم بازی می کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ توسط Peacock اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sick 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sick 2022 با ظهور همه‌گیری جهانی کووید-۱۹، تایلر مورفی، دانشجوی کالج، هنگام خرید از یک فروشگاه رفاه مورد تعقیب یک شخصیت ناشناس قرار می‌گیرد، که وقتی تایلر به خانه می‌رسد، به حمله و قتل او می‌پردازد.

پارکر مارسون بهترین دوستش، میری وودلو را به خانه دریاچه خانواده‌اش می‌برد تا به شیوه‌ای سرگرم‌کننده‌تر برای هر دو قرنطینه شود. وقتی میری همراه خود را بدون ماسک می بیند، از او می خواهد که آن را بگذارد و دختر با اکراه این کار را انجام می دهد و اضافه می کند که “ویروس ندارد” و هیچ علامتی ندارد.

پس از رسیدن به مقصد، میری جداسازی کامل خانه را تکان دهنده می بیند و پارکر به او می گوید که نزدیکترین خانه دو مایلی دورتر است و باعث می شود دو دوست در طول قرنطینه کاملاً منزوی شوند. دخترها وسایل خود را تخلیه می کنند و برای برنزه کردن به یک اسکله کوچک می روند و پارکر پیامی دریافت می کند که به او می گوید در آب بپرد و هر دو جوان را ناراحت می کند. پارکر بعد از اینکه میری به او می‌گوید که ممکن است شخصی با دیدن پست اینستاگرام پارکر با آنها بازی کند، شماره را مسدود می‌کند.

بعداً در همان روز، خانم‌ها در حالی که اخبار مربوط به همه‌گیری را تماشا می‌کنند، یک بازی نوشیدنی را شروع می‌کنند. یک بازدیدکننده ناشناس در را می زند که دوستان را نگران می کند، بنابراین آنها به سمت پنجره می روند تا ببینند کیست. در نتیجه، آن‌ها مشاهده می‌کنند که یک ون بی‌حرکت ایستاده است و شخصی در حال بالا رفتن از آن است که هر دو دختر را مجذوب خود می‌کند. پارکر چاقویی برمی دارد و تصمیم می گیرد بیرون را چک کند، اما هیچ کس را آنجا پیدا نمی کند. پرتاب او، دی جی، در سکوت از پشت می آید و دو خانم را می ترساند.

این سه دوست در حال حاضر در شب می نشینند. پس از بحث در مورد یک دی جی روایت سنتی شنیده شده، همه به رختخواب می روند. قبل از خواب، دی جی با پارکر در مورد وضعیت آنها روبرو می شود و پارکر به او می گوید که او باید بتواند خود را با پسرهای دیگر درگیر کند زیرا رابطه آنها رسمی نیست. او پس از دیدن غم و اندوه دی جی عذرخواهی می کند و او اضافه می کند که روز بعد خانه را ترک خواهد کرد. پارکر با میری درباره اتفاقی که افتاده صحبت می‌کند و دوستانش او را دلداری می‌دهند و به او توصیه می‌کنند، در حالی که یک مزاحم بدون توجه به خانه وارد خانه می‌شود و دوستان برای خواب آماده می‌شوند.

دانلود زیرنویس فیلم بیمار ۲۰۲۲ متجاوز مرموز تلفن های همه را می دزدد و دی جی از خواب بیدار می شود تا جایی را که نمی تواند پیدا کند. پارکر همچنین وقتی آهنگی با صدای بسیار بالا شروع به پخش می کند و نام دوستانش را صدا می کند، بیدار می شود. دی جی او را از پشت می گیرد و ساکتش می کند و اصرار می کند که ممکن است یک نفر در خانه همراه آنها باشد. او به او می گوید که دزدکی بیرون بیاید و کارکی هایش را به او می دهد، در حالی که او به دنبال دوستشان میری می رود. پارکر با موفقیت خانه را ترک می‌کند و از پنجره می‌بیند که مهاجم چگونه می‌خواهد با چاقو به میری ضربه بزند، اما او درست به موقع از خواب بیدار می‌شود تا از کتک خوردن جلوگیری کند. دی جی مزاحم را نگه می دارد و میری به درب جلو فرار می کند و متعاقباً با پارکر سوار ماشین می شود.

وقتی درب ورودی به طرز مشکوکی بسته می شود، پارکر تصمیم می گیرد از ماشین پایین بیاید و برود بررسی کند و به میری دستور می دهد که برای رانندگی آماده شود. همانطور که او این کار را انجام می دهد، در باز می شود و دی جی مجروح از آن بیرون می آید، اما دخترها وقتی می بینند که قاتل با پوکر شومینه او را از قفسه سینه سوراخ می کند، شگفت زده می شوند. آنها به سرعت حرکت می کنند اما تصادف می کنند و مجبور می شوند ماشین را ترک کنند و یک سکانس تعقیب و گریز را با حریف خود شروع کنند. آنها به طبقه بالا می روند و سعی می کنند از پشت بام فرار کنند، اما مزاحم میری را می گیرد و او را از پشت بام می زند و باعث می شود که او به زمین بیفتد. پارکر متوجه می شود که دوستش روی زمین دراز کشیده است و سعی می کند به او برسد، اما وقتی در ورودی را باز می کند مهاجم را می بیند که به سمت او می دود. او به امید یافتن چیزی برای دفاع از خود به آشپزخانه می‌رود و پس از نبرد با متجاوز و بدست آوردن موفقیت‌آمیز برتری، او را با یک وسیله آشپزخانه تا حد مرگ می‌کشد.

زیرنویس فیلم Sick 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sick 2022 صدای خش خش خفیفی توجه پارکر را جلب می کند و او متوجه مزاحم دومی می شود که وارد خانه می شود و شریک زندگی خود را مرده روی زمین می بیند و شروع به جیغ زدن می کند. پارکر از خانه فرار می کند و به دنبال میری می گردد که هنوز زنده است اما پایش شکسته است. پارکر به او می گوید که برای زنده ماندن وانمود کند مرده است. درست زمانی که مهاجم می‌خواهد نفس دختر را بگیرد، پارکر سنگی را پرتاب می‌کند تا حواس آنها را پرت کند و از مخفیگاهش فرار می‌کند و آزار و اذیت دیگری را با مهاجم جدید آغاز می‌کند.

آنها به اسکله می رسند و پارکر از پارو برای پارو زدن دورتر از خشکی استفاده می کند، اما قاتل از آب بیرون می آید و تقریباً او را می گیرد. آنها شروع به بریدن از سوراخ ها می کنند و با چاقو به دست پارکر می زنند، که بعد از اینکه حریفش به او رسید، مجبور می شود بیرون بپرد و شنا کند. او به سلامت به زمین می‌رسد و به خانه‌ای که قبلاً برای میری گفته بود، می‌رود، که به نظر می‌رسد صاحبش دوست خانواده‌اش است. وقتی می‌خواهند با پلیس تماس بگیرند، مهاجم از پشت می‌آید و گلوی مرد را می‌برد و پارکر را مجبور می‌کند تا دوباره از دست قاتل فرار کند.

در همین حال، میری اکنون در خانه است و سعی می کند یک عصا دست ساز بسازد تا به او کمک کند راه برود، اما مهاجم دوم از مرگ ظاهری خود بیدار می شود و پای او را می گیرد. او شروع به خزیدن می کند تا به چاقو برسد و وقتی این کار را کرد، با موفقیت به مرد چاقو می زند.

پارکر اکنون خود را به جاده اصلی رسانده است، اما به سرعت توسط قاتل تصادف می‌کند. او مبارزه می‌کند و از زنی در ماشین نزدیک التماس می‌کند تا به او کمک کند، اما او از پارکر می‌خواهد که به دلیل اقدامات احتیاطی COVID ماسک بزند. وقتی این کار را انجام می دهد، خانم در را باز می کند، اما پارکر به زودی پس از کلروفرم شدن، هوشیاری خود را از دست می دهد و اکنون فاش می کند که زن نیز به مهاجمان کمک می کند تا بیرون بروند. آن‌ها پارکر را به خانه می‌برند تا آزمایش کووید را روی او انجام دهند و شرکای جنایتکار یک مونولوگ را شروع می‌کنند و دلیل خود را برای قتل‌ها بیان می‌کنند. آنها ویدئویی از مهمانی پارکر پس از اعلام قرنطینه به او نشان می‌دهند و او را به خاطر مرگ بنجی، پسرشان، پس از ابتلا به ویروس سرزنش می‌کنند. آنها به او می گویند که او یک بیمار آلوده بدون علامت است و کووید را به او و افراد بیشتری در مهمانی منتقل کرده است.

زیرنویس فیلم بیمار ۲۰۲۲ پدر که متوجه شد هنوز کسی از وای فای استفاده می کند، به بیرون می رود تا بررسی کند که آیا میری هنوز در آنجاست. وقتی او را پیدا نمی کند شروع به جیغ زدن می کند. متعاقباً، مادر به قصد کشتن پارکر، مته‌ای را به دست می‌گیرد و میری که تمام مدت پشت پیشخوان پنهان شده بود، در سکوت از پشت سر او می‌آید. او یک بطری شیشه‌ای را برمی‌دارد و آن را روی سر زن می‌کوبد و باعث می‌شود او کنترل خود را از دست بدهد، که هر دو دوست از آن برای دفاع از او استفاده می‌کنند. شوهر پاملا پس از شنیدن صدا به سرعت از راه می رسد و شروع به صدا زدن او می کند و هنگامی که او به طبقه بالا می رود، میری از مته برای پاره کردن پایش استفاده می کند و پارکر به او اسپری می کند تا پس از آن او را به شاخ آهو هل دهد و او را به چوب می زند.

دوستان اکنون به سمت انباری می روند که در آن یک کامیون پیدا می کنند، اما وقتی میری سعی می کند آن را روشن کند، با یک باک بنزین خالی می یابد. پارکر سعی می‌کند با سوخت به او برسد، اما وقتی پاملا با تبر وارد می‌شود، متوقف می‌شود. او با سوخت از خود دفاع می کند و مقداری بنزین به بدنش می ریزد و پس از مدتی درگیری، پاملا سرب را از دست می دهد، بنابراین میری فندکی را می گیرد و او را با احتراق می کشد. پارکر و میری بدن مشتعل شده او را تعقیب می کنند و متوجه می شوند که ماشین های پلیس به محل حادثه رسیده اند. آنها به آنها خیره می شوند، ثابت می ایستند و دست در دست هم می گیرند.

زیرنویس Sick 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس بیمار ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۱ درصد از ۳۵ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۹/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «هوشمند، خودآگاه، و بسیار به موقع، این اسلشر که توسط کوین ویلیامسون نوشته شده است، به بهترین نحو بیمار است.» از ۶۱ از ۱۰۰، بر اساس ۱۱ منتقد، نشان دهنده “بررسی های به طور کلی مطلوب”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اعلام حریق آریاک

ظروف یکبارمصرف گیاهی

اهنگ و فال هوش مصنوعی

تجهیزات آتش نشانی ساختمان

خرید صندلی پزشکی

خرید عمده لباس

مبل راحتی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

تعمیر جک پارکینگ

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

پراپ

امداد خودرو همدان

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

صندلی اداری

زيرنويس

معاینات دوره ای

چوب پلاست

زغال کک شو

لایک اینستا

سازمان امور مالیاتی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

بهترین تلویزیون سونی/سونی x80l

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر