کد خبر : 209806
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1402 - 22:15

ایجاد محتوای با کیفیت بالا

ایجاد محتوای با کیفیت بالا

ایجاد محتوای با کیفیت بالا امری ضروری شده است. وب سایت هایی با محتوای نامناسب یا غیر مفید در معرض خطر هستند. اگر محتوایی را برای رتبه بندی در گوگل بنویسید و در عین حال تجربه کاربری را در نظر نگیرید، ممکن است با کاهش ترافیک و رتبه مواجه شوید. به روز رسانی محتوای مفید

ایجاد محتوای با کیفیت بالا امری ضروری شده است. وب سایت هایی با محتوای نامناسب یا غیر مفید در معرض خطر هستند.

اگر محتوایی را برای رتبه بندی در گوگل بنویسید و در عین حال تجربه کاربری را در نظر نگیرید، ممکن است با کاهش ترافیک و رتبه مواجه شوید. به روز رسانی محتوای مفید Google یک به روز رسانی در سراسر سایت است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

بسته به نحوه مدیریت به روز رسانی و نحوه به روز رسانی محتوای خود در طول زمان، می تواند تعامل با وب سایت شما را به شدت بهبود بخشد یا آن را کاهش دهد.

گوگل با به‌روزرسانی محتوای مفید جدید خود، با شناسایی محتوایی که «به‌نظر می‌رسد اساساً برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو به‌جای کمک یا اطلاع‌رسانی ایجاد شده‌اند، به کاربران کمک کند «محتوای با کیفیت بالا» را پیدا کنند.

به‌روزرسانی محتوای مفید Google چه زمانی منتشر شد؟

 

به‌روزرسانی محتوای مفید Google در ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ منتشر شد. برنامه‌هایی برای عرضه این به‌روزرسانی به زبان‌های دیگر در آینده پس از عرضه دو هفته‌ای به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی انگلیسی وجود دارد.

راه‌اندازی و پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی جستجوی Google راهی آسان برای صاحبان وب‌سایت است تا در بالاترین رتبه‌بندی جستجو قرار بگیرند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

به روز رسانی محتوای مفید گوگل چگونه کار می کند؟

 

به‌روزرسانی محتوای مفید به کسب‌وکارها با تجربه کاربر وب‌سایت رضایت‌بخش پاداش می‌دهد. و محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو که بر روی ایجاد رتبه بندی مطلوب با استفاده از پر کردن کلمات کلیدی متمرکز شده است باید دید خود را بهبود بخشد.

اجرای به‌روزرسانی محتوای مفید Google بسیار حیاتی است. این یک الگوریتم وزنی است که در کل سایت اعمال می شود.

الگوریتم یادگیری ماشینی ممکن است محتوای غیر مفید را در یک وب سایت با یک طبقه‌بندی علامت‌گذاری کند و روی دید کلی سایت تأثیر بگذارد.

در سایت‌هایی با نسبت‌های بالای محتوای غیر مفید در مقابل سایت‌هایی با نسبت‌های بالای محتوای مفید، تأثیر واضح‌تری وجود دارد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\Google-quality-updates.png

از آنجایی که سایت های آسیب دیده باید محتوای موجود خود را به روز کنند، بازیابی و دیده شدن ممکن است ماه ها طول بکشد.

گوگل می خواهد محتوای مفیدتری را برای کمک به کاربران و پاداش دادن به محتوای بهتر ارائه دهد. محتوای غیر مفید را از وب سایت خود حذف کنید و الگوریتم رتبه بندی را برای بازیابی مجدد دید موتور جستجو اثبات کنید.

این ماه ها را به عنوان دوره آزمایشی در نظر بگیرید. در طول بازیابی، مطمئن شوید که محتوای شما کاربرپسند است.

سه راه برای آماده شدن برای Google Update

 

در زیر سه راه برای آماده شدن برای به‌روزرسانی محتوای مفید جدید Google از قبل وجود دارد:

۱. مشخص کنید که مخاطبان شما چه می خواهند

افرادی که به سمت یک تصویر هدف نشانه می روند منبع

چرا این مربوط است؟

همانطور که بسیاری از نویسندگان می دانند، ارائه ارزش به مخاطبان و شناسایی "نیاز" به نوع خاصی از محتوا بسیار مهم است.

به عنوان مثال، فروش یک دوره آموزشی سئو آنلاین که شما طراحی کرده اید ممکن است برای مخاطبی که صرفاً جستجوی "سئو چیست؟" را جستجو می کند، سودی نداشته باشد.

چگونه یک فروشگاه Etsy که استیکرهای از پیش ساخته شده را می فروشد، به مخاطبانی که به دنبال راه هایی برای طراحی استیکرهای خود به صورت آنلاین هستند، کمک نمی کند.

نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کنید و راه حل هایی برای آنها ارائه دهید که نیازهای آنها را برآورده کند.

اگر مخاطبان هدف مستقیماً به شما مراجعه کنند، می‌توانید محتوای مرتبط را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید؟

سایت های قدیمی و تازه راه اندازی شده باید به جای تمرکز بر رتبه بندی، مخاطبان هدف خود را عمیقاً درک کنند.

۲. محتوای شفاف بنویسید

گوگل توصیه می‌کند از کلیک‌بایت خودداری کنید. از تخریب انتظارات خوانندگان خود با افزودن محتوای نامربوط یا پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. پر کردن کلمات کلیدی می تواند منجر به محتوای ناخوشایند شود و در نتیجه رتبه بندی را کاهش دهد.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که اطمینان حاصل کنید که فقط محتوای مرتبط را برای مخاطبان فعلی خود ارائه می دهید. فقط باید روندهایی را در نظر بگیرد که با مخاطب فعلی شما طنین انداز می شود.

۳. بر تولید محتوای ارزش افزوده تمرکز کنید

۵-نکته-برای-Crafting-Power-Packed-Value-Content-760×400

 

منبع

در اینجا می توانید مهارت های خود را منعطف کنید و تخصص واقعی خود را نشان دهید. مردم اگر چیزی از آن بیاموزند از نوشتن لذت بیشتری خواهند برد.

خوانندگان باید پس از خواندن مطالب شما احساس رضایت کنند.

اگر با نویسندگان باتجربه کار می کنید، نیازی به استرس یا نگرانی در مورد به روز رسانی موتورهای جستجو نیست.

مقالاتی را ایجاد کنید که رتبه بندی کنند

از تولید مقالات زیاد خودداری کنید تا کیفیت، خوانایی و محتوا را قربانی رتبه اول نکنید.

ضمن دعوت از بینندگان جدید (و بازگرداندن آنها) مخاطبان فعلی خود را پرورش دهید!

پس از به‌روزرسانی، اگر از قبل محتوای باکیفیت تولید می‌کنید، باید ترافیک جستجو را افزایش دهید.

عواملی که باید برای به‌روزرسانی محتوای مفید Google در نظر گرفت

این شرکت نکاتی را برای پیمایش تغییرات آتی به عنوان بخشی از تلاش برای کمک ارائه کرده است.

برای ایجاد سایت‌ها و محتوای باکیفیت، گوگل دستورالعمل‌هایی را به سازندگان محتوا، بازاریابان و ناشران ارائه می‌دهد.

 

۴ نکته که باید در مورد به روز رسانی محتوای مفید Google در نظر داشته باشید

۱. روی موضوع اصلی خود تمرکز کنید

با این به‌روزرسانی، گوگل ممکن است از مردم بخواهد در زمینه‌های تخصصی خود متخصص شوند. گاهی اوقات انتشار مقالات خارج از جایگاه شما برای ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.

اگر محتوا را بر روی همان محتوا ایجاد کنید، کاربر وب سایت شما محتوا را مفید نخواهد یافت. محتوا فقط برای افرادی که علاقه مند به مراقبت از پوست هستند مفید خواهد بود.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ترينر

مودم مبین نت

درب فریم لس

پاتوق فارسی

شرکت آسانسور

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

اعلام حریق آریاک

معاینات دوره ای

عکاسی لباس

گالری مانتو میرداماد

خرید فالوور اینستاگرام

ظروف یکبارمصرف گیاهی

آراد برندینگ

ناهار خوری

خريد بک لينک

صیغه نامه با مهر برجسته تهران

زيرنويس

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

خبر فاخر خبر آبی نیوز ست موج نیوز خبر سیگنال اطلاعیه نیوز تلگرا نیوز نیوز آفتاب نیوز شر نیوز استار خبر اول نيو نيوز 1 خبر رسان نیوز یکتا نیوز گپ مجود نیوز خبر یک خبر آخر اخبار روز الماس نیوز سمندر نیوز قلب نیوز ورد نیوز فالو نیوز خبر نسیم  اخبار دی خبر راسخ تالک نیوز نیوز آیس خبر ساعت نیوز آرشیو رستگار نیوز ایستگاه خبری آلتیمت نیوز جاست نیوز خبر تاد مرجع نیوز پین خبر تارگت نیوز یگانه نیوز آشکار نیوز مجیک نیوز خبر زنده ادیتیون نیوز نیوز تایم پست نیوز مستند نیوز نمایان نت ورک نیوز سافر نیوز روزن نیوز اعلان نیوز ریویو نیوز مختصر نیوز سنتر نیوز نیوز کانال نوین نیوز نیوز زندگی اینتر نیوز کارشناس نیوز لند نیوز نیوز سایت مشاوره نیوز خبر حرفه ای پیج نیوز آکادمی نیوز آژانس خبری نیوز آنتن روبی نیوز جامعه خبر خبرفوری کیمیا خبر درگاه نیوز هیت نیوز تایپیک نیوز پیکسو نیوز امپر نیوز دیگر نیوز نیوز سوئیچ نیوز بیزنس جهانی نیوز غول نیوز لوکس نیوز در باره خبر مخاطب نیوز مربوط نیوز اولین نیوز کال نیوز قالب نیوز خود نیوز خواندن نیوز مردم نیوز قدرت نیوز حال نیوز سفر نیوز کلیک نیوز اسکای وان روشن نیوز ایلان نیوز اینو نیوز ایده نیوز یو تایپ نیوز مسیر نیوز نیوز میدو  دیناز نیوز گیت نیوز جعبه نیوز ویکی نیوز جرقه نیوز نیوز توری چشم انداز نیوز دون نیوز مفهوم نیوز خبر سازنده گرم نیوز عمومی نیوز جریان خبر کنترل نیوز جویا خبر نیوز مگا الگوریتم نیوز استاندارد نیوز محدوده خبر نقطه نیوز تماشاگر نیوز پویشگر خبر اطلس نیوز ساید خبر عرشه نیوز به روز نیوز حالا نیوز کلبه نیوز به علاوه نیوز طومار نیوز روزنامه نگاری صبح نیوز اسکن خبر نخست نیوز هسته خبر تمرکز نیوز گروه خبری فعال نیوز آینده نیوز واقعی نیوز فانوس خبر